Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Advancing Educational Productivity als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Advancing Educational Productivity

Policy Implications from National Databases (PB). Paperback. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Introduction and Overview, Susan J. Paik, University of San Francisco. Part I: Educational Productivity and Achievement. Using an Educational Productivity Model to Construct Process Models for Mathematics Achievement and Attitudes Among Ethnic Minori … weiterlesen
Taschenbuch

46,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Advancing Educational Productivity als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Advancing Educational Productivity

ISBN: 1593111126
EAN: 9781593111120
Policy Implications from National Databases (PB).
Paperback.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Susan J. Paik
Information Age Publishing

1. Januar 2004 - kartoniert - 264 Seiten

Beschreibung

Introduction and Overview, Susan J. Paik, University of San Francisco. Part I: Educational Productivity and Achievement. Using an Educational Productivity Model to Construct Process Models for Mathematics Achievement and Attitudes Among Ethnic Minorities, John Thomas, College of Lake County, Illinois.

Inhaltsverzeichnis

Introduction and Overview, Susan J. Paik, University of San Francisco. Part I: Educational Productivity and Achievement. Using an Educational Productivity Model to Construct Process Models for Mathematics Achievement and Attitudes Among Ethnic Minorities, John Thomas, College of Lake County, Illinois. The Intended and Unintended Consequences of High School Graduation Requirement Policy, Peter Teitelbaum, New York University. Part II: Forms of Social Capital. African American Students' Educational Outcomes: The Role of School Relationships, George L. Wimberly, ACT. The Impact of Parent Involvement and Authoritativeness on Academic Achievement: A Cross-Ethnic Comparison, Eunai Park, Ball State University and Gregory Palardy, University of Georgia. The Job Acquisition Process: Social Structure, Undergraduate Resources, and College-to-Work Transitions, Cory Heyman, American Institutes for Research. Part III: Analytic and Measurement Innovation. Application of Event History Modeling for Examining College Student Departure Behavior. Terry Ishitani, Indiana State University. Improving Inferences about Student Achievement: A Multidimensional Perspective, Laura Hamilton, RAND Education. Part IV: International Perspectives on Educational Productivity. A Cross-National Analysis of Student Victimization: School System Effects on School Violence, Motoko Akiba, University of Missouri, Columbia. Toward an Understanding of Hong Kong and United States Students' Mathematics Achievement, Debbie Baofeng Wang, Wellington Consulting Group, Inc. About the Authors.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.