Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Managing Change for Competitive Success als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Managing Change for Competitive Success

2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: GIBMIR13
 
This extremely successful book, already in use on courses in hardback, is now being made available in paperback. Based on a major in-depth study of four UK industry sectors, the book provides an authoritative and searching analysis of how UK companie … weiterlesen
Taschenbuch

51,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Managing Change for Competitive Success als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Managing Change for Competitive Success
Autor/en: Andrew M. Pettigrew, Richard Professor Whipp

ISBN: 0631191429
EAN: 9780631191421
2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Blackwell Publishers

1. November 1993 - kartoniert - 340 Seiten

Beschreibung

This extremely successful book, already in use on courses in hardback, is now being made available in paperback. Based on a major in-depth study of four UK industry sectors, the book provides an authoritative and searching analysis of how UK companies manage strategic change and how it effects their competitive performance.

Inhaltsverzeichnis

List of Figures. Introduction. 1. Competitiveness and Managing Change. 2. A Changing Backcloth: New Rules and Relationships. 3. Understanding the Environment. 4. Leading Change. 5. Linking Strategic and Operational Change. 6. Human Resources as Assets and Liabilities. 7. Coherence. 8. Conclusion. References. Index.

Portrait

Andrew Pettigrew is Professor of Organizational Behaviour and Director of the Centre for Corporate Strategy and Change, University of Warwick, UK. Richard Whipp is Professor of Human Resource Management at Cardiff Business School, UK. Both authors have written widely on the management of strategic change.

Pressestimmen

"A far reaching study." Financial Times "A highly significant contribution to the strategy literature." Times Higher Education Supplement
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.