Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Brandstand: Strategies for Retail Brand Building als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Brandstand: Strategies for Retail Brand Building

First. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Today's major retail marketers look to the power of branding as their most potent and valuable strategic asset. This fascinating book of case studies demonstrates what really works in effective retail brand management, showing readers a myriad of mar... weiterlesen
Taschenbuch

37,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Brandstand: Strategies for Retail Brand Building als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Brandstand: Strategies for Retail Brand Building
Autor/en: Arthur A. Winters, Peggy Fincher Winters, Carole Paul

ISBN: 1584710705
EAN: 9781584710707
First.
Sprache: Englisch.
VISUAL PROFILE BOOKS INC

September 2003 - kartoniert - 176 Seiten

Beschreibung

Today's major retail marketers look to the power of branding as their most potent and valuable strategic asset. This fascinating book of case studies demonstrates what really works in effective retail brand management, showing readers a myriad of marketing and creative efforts that help develop a branding story. Filled with over 500 full-color photos, Brandstand identifies, analyzes, and interprets each brand, and presents a new, "how-to-think" rather than "what-to-think" theory about building retail equity.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.