Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Voyeur Nation: Media, Privacy, and Peering in Modern Culture als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Voyeur Nation: Media, Privacy, and Peering in Modern Culture

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Explores the roots and causes of our increasingly voyeuristic society and argues against using the First Amendment to safeguard our right to peer into others' lives.
Taschenbuch

14,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Voyeur Nation: Media, Privacy, and Peering in Modern Culture als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Voyeur Nation: Media, Privacy, and Peering in Modern Culture
Autor/en: Clay Calvert

ISBN: 0813342368
EAN: 9780813342368
Sprache: Englisch.
WESTVIEW PR

Mai 2004 - kartoniert - 274 Seiten

Beschreibung

Explores the roots and causes of our increasingly voyeuristic society and argues against using the First Amendment to safeguard our right to peer into others' lives.

Inhaltsverzeichnis

* Introduction * Peeping Tom Meets Jennifer Ringley * Social Forces Driving Mediated Voyeurism * Priming the Economic and Political Pumps of Mediated Voyeurism * Dont Look Now, But Somebodys Watching You * Free Press, Free Voyeurs? * Check Your Camera at the Castle Door * Seeing Voyeurs in First Amendment Theory * Conclusion

Portrait

Clay Calvert is an assistant professor of communications and law and co-director of the Pennsylvania Center for the First Amendment at Pennsylvania State University. He has published over twenty law journal articles in the past four years on First Amendment issues affecting the media, journalism, and advertising. He has a Juris Doctor from the University of the Pacific and a Ph.D. in Communication from Stanford University. He lives in State College, Pennsylvania.

Pressestimmen

"Calvert provides grist for the mill for both sides in the continuing policy debates, and usefully makes us think about an unsettling trend."

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Triumph of the Image: The Media's War in the Persian Gulf, a Global Perspective
Taschenbuch
von Hamid Mowlana
Communication and the Transformation of Economics: Essays in Information, Public Policy, and Political Economy
Taschenbuch
von Robert E. Babe
Good News, Bad News: Journalism Ethics and the Public Interest
Taschenbuch
von Jeremy Iggers
Invisible Crises
Taschenbuch
von George Gerbner
Copyrighting Culture PB
Taschenbuch
von Ronald V. Bettig
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.