Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Cognitive Perspectives on Peer Learning als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Cognitive Perspectives on Peer Learning

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
The contribution of this book to the literature on peer learning is its focus on approaches to peer learning that are concerned with its underlying cognitive processes.
Taschenbuch

74,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Cognitive Perspectives on Peer Learning als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Cognitive Perspectives on Peer Learning

ISBN: 0805824480
EAN: 9780805824483
New.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Angela M. O'Donnell, Alison King
ROUTLEDGE

Februar 1999 - kartoniert - 376 Seiten

Beschreibung

The contribution of this book to the literature on peer learning is its focus on approaches to peer learning that are concerned with its underlying cognitive processes.

Inhaltsverzeichnis

Contents: L.C. Wilkinson, Series Foreword. A.M. O'Donnell, A. King, Introduction. Part I:Cognitive Development Bases of Peer Learning: Overview. R. De Lisi, S.L. Golbeck, Implications of Piagetian Theory for Peer Learning. D.M. Hogan, J.R.H. Tudge, Implications of Vygotsky's Theory for Peer Learning. Part II:Cognitive-Elaborative Approaches to Peer Learning: Overview. N.K. Person, A.G. Graesser, Evolution of Discourse During Cross-Age Tutoring. A King, Discourse Patterns for Mediating Peer Learning. N.M. Webb, S. Farivar, Developing Productive Group Interaction in Middle School Mathematics. A.S. Palinscar, L.R. Herrenkohl, Designing Collaborative Contexts: Lessons From Three Research Programs. A.M. O'Donnell, Structuring Dyadic Interaction Through Scripted Cooperation. S.J. Derry, A Fish Called Peer Learning: Searching for Common Themes. Part III:Implications of Peer Learning for Teaching and Teacher Education: Overview. M.A. Cooper, Classroom Choices From a Cognitive Perspective on Peer Learning. M.S. Meloth, P.D. Deering, The Role of the Teacher in Promoting Cognitive Processing During Collaborative Learning. A.W. Hoy, M. Tschannen-Moran, Implications of Cognitive Approaches to Peer Learning for Teacher Education. T. Almog, R. Hertz-Lazarowitz, Teachers as Peer Learners: Professional Development in an Advanced Computer Learning Environment. A.M. O'Donnell, A. King, Concluding Remarks.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Place- And Community-Based Education in Schools
Taschenbuch
von Gregory A. Smith…
Critical Pedagogies of Consumption: Living and Learning in the Shadow of the "shopocalypse"
Taschenbuch
The Lure of the Transcendent: Collected Essays by Dwayne E. Huebner
Taschenbuch
von Dwayne E. Huebne…
Coming of Age in U.S. High Schools: Economic, Kinship, Religious, and Political Crosscurrents
Taschenbuch
von Annette B. Hemmi…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.