Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Coercion: Why We Listen to What "they" Say als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Coercion: Why We Listen to What "they" Say

Empfohlen ab 18 Jahre. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: NIKOLAUS12
 
Noted media pundit and author of Playing the Future Douglas Rushkoff gives a devastating critique of the influence techniques behind our culture of rampant consumerism. With a skilled analysis of how experts in the fields of marketing, advertising, r … weiterlesen
Taschenbuch

16,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Coercion: Why We Listen to What "they" Say als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Coercion: Why We Listen to What "they" Say
Autor/en: Douglas Rushkoff

ISBN: 157322829X
EAN: 9781573228299
Empfohlen ab 18 Jahre.
Sprache: Englisch.
RIVERHEAD

Oktober 2000 - kartoniert - 304 Seiten

Beschreibung

Noted media pundit and author of Playing the Future Douglas Rushkoff gives a devastating critique of the influence techniques behind our culture of rampant consumerism. With a skilled analysis of how experts in the fields of marketing, advertising, retail atmospherics, and hand-selling attempt to take away our ability to make rational decisions, Rushkoff delivers a bracing account of media ecology today, consumerism in America, and why we buy what we buy, helping us recognize when we're being treated like consumers instead of human beings.

Inhaltsverzeichnis

Introduction: They Say
Chapter One: Hand-to-Hand
Chapter Two: Atmospherics
Chapter Three: Spectacle
Chapter Four: Public Relations
Chapter Five: Advertising
Chapter Six: Pyramids
Chapter Seven: Virtual Marketing
Postscript: Buyer's Remorse
Bibliography
Notes
Index

Portrait

Douglas Ruskoff's previous books--including Cyberia and Media Virus--have been translated into thirteen languages. He is the Technology and Culture Consultant to the United Nations Commission on World Culture and a regular consultant to Fortune 500 companies, and he writes a bi-weekly column for the New York Times syndicate. He teaches at the Esalen Institute and Banff Center for the Arts, and will be adjunct professor of Media Sociology at New York University in 1999. He lives in New York City.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.