Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
European Review of Social Psychology, Volume 10 als Taschenbuch
PORTO-
FREI

European Review of Social Psychology, Volume 10

Volume 10. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
This latest volume includes topics such as: explaining assymetric intergroup judgements through differential aggregation; perceived group variability in intergroup relations; cognition, affect and the prediction of social attitudes; and habit, attitu... weiterlesen
Taschenbuch

114,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
European Review of Social Psychology, Volume 10 als Taschenbuch
Produktdetails
Titel: European Review of Social Psychology, Volume 10

ISBN: 0471899682
EAN: 9780471899686
Volume 10.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Wolfgang Stroebe, Miles Hewstone
JOHN WILEY & SONS INC

Januar 2002 - kartoniert - 336 Seiten

Beschreibung

This latest volume includes topics such as: explaining assymetric intergroup judgements through differential aggregation; perceived group variability in intergroup relations; cognition, affect and the prediction of social attitudes; and habit, attitude and planned behaviour.

Inhaltsverzeichnis

Contributors.

Introduction to Volume 10.

Acknowledgements.

Chapter 1: Explaining Asymmetric Intergroup Judgments through Differential Aggregation: Computer Simulations and Some New Evidence (Klaus Fiedler, Markus Kemmelmeier and Peter Freytag).

Chapter 2: Perceived Group Variability in Intergroup Relations: The Distinctive Role of Social Identity (Bertjan Doosje, Russell Spears, Naomi Ellemers and Willem Koomen).

Chapter 3: Cognition, Affect and the Prediction of Social Attitudes (Geoffrey Haddock and Mark P. Zanna).

Chapter 4: Habit, Attitude, and Planned Behaviour: Is Habit and Empty Construct or an Interesting Case of Goal-directed Automaticity (Bas Verplanken and Henk Aarts)?

Chapter 5: Comparing Is Believing: A Selective Accessibility Model of Judgmental Anchoring (Thomas Mussweiler and Fritz Strack).

Chapter 6: Cancellation and Focus: A Feature-matching Model of Choice (Steven J. Sherman, David A. Houston and Deborah Eddy).

Chapter 7: Confirmation and Disconfirmation: Their Social Advantages (Jacques-Philippe Leyens, Benoit Dardenne, Vincent Yzerbyt, Nathalie Scaillet and Mark Snyder).

Chapter 8: Cooperation and Competition as Partners (Evert Van de Vliert).

Chapter 9: Reciprocity in Interpersonal Relationships: An Evolutionary Perspective on Its Importance for Health and Well-being (Bram P. Buunk and Wilmar B. Schaufeli).

Author Index.

Subject Index.

Contents of Previous Volumes.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Das Messias-Projekt
- 54% **
eBook
von Markus Ridder
Print-Ausgabe € 10,99
Inseltage
eBook
von Jette Hansen
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Splitter
eBook
von Sebastian Fit…

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Harry Potter 1 und der Stein der Weisen. Schmuckausgabe
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Küstenmorde
- 55% **
eBook
von Nina Ohlandt
Statt € 8,99
Mörderischer Mistral
- 20% **
eBook
von Cay Rademache…
Print-Ausgabe € 9,99
Kaiserschmarrndrama
- 12% **
eBook
von Rita Falk
Print-Ausgabe € 15,90
Ostfriesenfluch
- 9% **
eBook
von Klaus-Peter W…
Print-Ausgabe € 10,99
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.