Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Managing Power and People als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Managing Power and People

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: GIBMIR13
 
Offers management students as well as professionals a comprehensive guide to an essential management function: the use of power and authority to achieve specific objectives. Incorporating case studies and examples of management experiences, this book … weiterlesen
Dieses Taschenbuch ist auch verfügbar als:
Taschenbuch

59,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Managing Power and People als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Managing Power and People
Autor/en: George J. Seperich, Russell W. McCalley

ISBN: 0765616041
EAN: 9780765616043
New.
Sprache: Englisch.
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

September 2005 - kartoniert - 280 Seiten

Beschreibung

Offers management students as well as professionals a comprehensive guide to an essential management function: the use of power and authority to achieve specific objectives. Incorporating case studies and examples of management experiences, this book provides a different approach to the use of power to manage people and projects successfully.

Inhaltsverzeichnis

Not only are Hispanics the largest minority group in the United States, but Mexico is fast becoming our major trading partner, surpassing even Japan. In fact, the U.S. now has the fourth largest Spanish-speaking population in the world, after Mexico, Spain, and Argentina. How has this demographic group transformed the U.S. into a bi-lingual nation within the span of a generation? Why do Hispanics resist assimilation and insist on speaking Spanish in public life? And how can businesses effectively reach the emerging Hispanic consumer market with its estimated puchasing power of USD1 trillion by 2010? These questions constitute the single-most important marketing challenge for corporate America in the twenty-first century. This book examines the Hispanic worldview and how it informs people's economic decisions, both in the United States and across North America. It challenges the viewpoint that American culture will soon dominate its NAFTA trading partners, looks carefully at the market for Hispanic goods in the U.S. and the market for our goods throughout the Spanish-speaking world, and shows how marketeers are now reaching the Hispanic community domestically.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.