Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Qualitative Research in Journalism: Taking It to the Streets als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Qualitative Research in Journalism: Taking It to the Streets

von Iorio
New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: KINDER12
 
This book shows how new coverage can be expanded through using qualitative methods developed in the social sciences.
Taschenbuch

41,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Qualitative Research in Journalism: Taking It to the Streets als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Qualitative Research in Journalism: Taking It to the Streets
Autor/en: Iorio

ISBN: 080584399X
EAN: 9780805843996
New.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Sharon Hartin Iorio
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

November 2003 - kartoniert - 264 Seiten

Beschreibung

This book shows how new coverage can be expanded through using qualitative methods developed in the social sciences.

Inhaltsverzeichnis

Contents: J. Rosen, Foreword. Preface. Part I. S.H. Iorio, Qualitative Method Journalism. L.A. Friedland, K.B. Campbell, Connected Research: The Chicago School Precedent. C.G. Christians, The Changing News Paradigm: From Objectivity to Interpretive Sufficiency. Part II. T. Haas, Qualitative Case Study Methods in Newsroom Research and Reporting: The Case of the Akron Beacon Journal. S. Willey, Focus Groups Newsroom Style. R. Coleman, Oral and Life Histories: Giving Voice to the Voiceless. S.H. Iorio, Focused Interviews. J.M. Cramer, M. McDevitt, Ethnographic Journalism. K.B. Campbell, Inventing Civic Mapping. J.L. Morris, Textual Analysis in Journalism. S.S. Huxman, M. Allen, Scientists and Storytellers: The Imperative of Pairing Qualitative and Quantitative Approaches in Communication Research. J. Schaffer, Academic/Professional Partnerships: Newsrooms and Community.

Pressestimmen

."..it is a useful introduction to some techniques that reporters and editors need to understand to survive in today's news environment." --Communication Research Trends

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Deconstructing Public Relations PR
Taschenbuch
von Thomas J. Mickey
Fake Fact and Fantasy PR
Taschenbuch
von Maire Messenger …
Underwriting 101: Selling College Radio
Taschenbuch
von Shyrl L. Plum
Mediated Interpersonal Communication
Taschenbuch
Competitive Strategy for Media Firms: Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
Taschenbuch
von Sylvia M. Chan-O…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.