Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Guerrilla Marketing 101 Lab: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Guerrilla Marketing 101 Lab: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
This workbook by Jay Conrad Levinson, Father of the Worldwide Guerrilla Marketing Revolution, contains various workshop activities and projects that will propel you to business success.

The activities and projects include:

.Over 100 pages of Guerrill … weiterlesen
Taschenbuch

13,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Guerrilla Marketing 101 Lab: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Guerrilla Marketing 101 Lab: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing
Autor/en: Jay Conrad Levinson

ISBN: 193359618X
EAN: 9781933596181
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Ltd. Make Believe Ideas
MORGAN JAMES PUB

September 2005 - kartoniert - 120 Seiten

Beschreibung

This workbook by Jay Conrad Levinson, Father of the Worldwide Guerrilla Marketing Revolution, contains various workshop activities and projects that will propel you to business success.

The activities and projects include:

.Over 100 pages of Guerrilla Marketing activities and projects
.Guerrilla Marketing calendar
.One-page email marketing email marketing letters
.How to achieve credibility
.Seven-sentence guerrilla marketing plan
.Developing your business goals
.Identifying and analyzing your main competitor
.Benefits list and competitive advantages
.Choosing the appropriate marketing weapons
.Identifying your target markets - nanocasting
.Business marketing meme and theme line
.Print media advertising and Radio and TV advertising
.Internet marketing principles and web home page design
.Finding fusion marketing partners
.Developing a follow up and referral plan
.And much, much more!

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Guerrilla Marketing on the Front Lines: 35 World-Class Strategies to Send Your Profits Soaring
Taschenbuch
von Jay Conrad Levin…
The Guerrilla Entrepreneur: Achieving Success and Balance Now and in the Future
Taschenbuch
von Jay Conrad Levin…
Guerrilla Marketing for Mortgage Brokers: How to Steal Customers from Your Competition
Taschenbuch
von David L. Hancock…
Guerrilla Marketing for the New Millennium: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing
Taschenbuch
von Jay Conrad Levin…
Guerrilla Marketing for a Bulletproof Career: How to Attract Ongoing Opportunities in Perpetually Gut Wrenching Times, for Entrepreneurs, Employees, a
Taschenbuch
von Jay Conrad Levin…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.