Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Market Research Handbook: Measurement, Approach and Practice als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Market Research Handbook: Measurement, Approach and Practice

von Jie Xu
Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: GIBMIR13
 
The results of marketing research can inform marketing decisions such as in concept/product testing, market segmentation, competitive analysis, customer satisfaction studies, etc. and illustrate the need for measurement. The book summarizes all essen … weiterlesen
Taschenbuch

17,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Market Research Handbook: Measurement, Approach and Practice als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Market Research Handbook: Measurement, Approach and Practice
Autor/en: Jie Xu

ISBN: 0595364012
EAN: 9780595364015
Sprache: Englisch.
AUTHORHOUSE

August 2005 - kartoniert - 190 Seiten

Beschreibung

The results of marketing research can inform marketing decisions such as in concept/product testing, market segmentation, competitive analysis, customer satisfaction studies, etc. and illustrate the need for measurement. The book summarizes all essential measurements widely adopted by researchers with insightful perception. It consists of three indispensable sections of market research: market general, competitor analysis, and consumer analysis. Each specific measurement contains in-depth understanding of measurement starting from definition through method explanation to practical case study. Specifically, it discloses many valuable research techniques and experienced application know-how from the professional research agencies. The book can be a useful reference for practitioners and excellent supplementary reading material for students. Different from other academic market research book, the book contains numerous case studies derived from customized projects at research agencies which also make this book easy to understand for student and beginners.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.