50% und mehr sparen mit den eBook Schnäppchen der Woche² >>
Human Communication als Taschenbuch
- 6%

Human Communication

3 Rev ed. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
The third edition of Human Communication is an engaging reflection of the contemporary field of communication studies. The authors' writing mantra ("Make It Smart; Keep It Real") leads to a text that strikes a practical balance of definitive content … weiterlesen
Jetzt nur

50,99*

inkl. MwSt.
Statt: € 54,49
Portofrei
Lieferbar innerhalb von 5 bis 7 Werktagen
Human Communication als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Human Communication
Autor/en: Judy C. Pearson, Paul E. Nelson, Scott Titsworth, Lynn M. Harter

ISBN: 0071283331
EAN: 9780071283335
3 Rev ed.
Sprache: Englisch.
McGraw-Hill Education - Europe

1. November 2007 - kartoniert - 512 Seiten

Beschreibung

The third edition of Human Communication is an engaging reflection of the contemporary field of communication studies. The authors' writing mantra ("Make It Smart; Keep It Real") leads to a text that strikes a practical balance of definitive content and everyday application. To "make it smart," the authors read hundreds of articles from such mainstream communication journals as Communication Education, Communication Monographs, and Communication Studies. To "keep it real," the authors synthesized their findings so that they resonate with the challenges and goals of today's typical basic course. Every chapter features skill-building, critical thinking, innovative pedagogy, 21st century examples, and lively writing that is respectful of the student reader. Human Communication, Third Edition, is also a complete learning package that integrates the text and a variety of media components, including a companion Online Learning Center, a student CD-ROM, and an extensive collection of original videos series.

Inhaltsverzeichnis

<h2> Part One: Fundamentals of Communication Studies<h3>1. Introduction to Human Communication <h3>2. Perception, Self and Communication <h3>3. Language and Meaning <h3>4. Nonverbal Communication<h3>5. Listening and Critical Thinking <h2> Part Two: Communication Contexts<h3>6. Interpersonal Communication<h3>7. Intercultural Communication <h3>8. Workplace Communication <h3>9. The Dynamics of Small Group Communication <h2> Part Three: Fundamentals of Public Speaking: Preparation and Delivery<h3>10. Topic Selection and Audience Analysis <h3>11. Source Credibility and Using Evidence <h3>12. Organizing Your Presentation<h3>13. Delivery and Visual Resources <h3>14. Informative Presentations <h3>15. Persuasive Presentations Online Unit: Mediated Communication and Media Literacy: This section is found on the book's Online Learning Center Web site at www.mhe.com/pearson3

Portrait

Judy C. Pearson was Associate Dean of Arts, Humanities, and Social Sciences and Professor of Communication at North Dakota State University in Fargo, North Dakota, and Director of the Northern Virginia Center for Virginia Tech in Falls Church, Virginia. She has co-authored over 30 text and trade books and more than 100 scholarly articles and chapters in edited books. Judy has served as the President of the Central States Communication Association, the World Communication Association, and the National Communication Association. She met Paul E. Nelson at a basic course directors meeting, married him, and the couple has six children. The two have been producing basic course books together ever since.

Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.