Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
A Reasonable Public Servant: Constitutional Foundations of Administrative Conduct in the United States: Constitutional Foundations of Administrativ als Taschenbuch
PORTO-
FREI

A Reasonable Public Servant: Constitutional Foundations of Administrative Conduct in the United States:…

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Intended for PA courses on Human Resource Management as well as Public Management and Law, this book describes the role of the reasonable public servant, who strives to perform authorized functions efficiently. It provides a review of Supreme Court o … weiterlesen
Taschenbuch

43,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
A Reasonable Public Servant: Constitutional Foundations of Administrative Conduct in the United States: Constitutional Foundations of Administrativ als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: A Reasonable Public Servant: Constitutional Foundations of Administrative Conduct in the United States: Constitutional Foundations of Administrativ
Autor/en: Lily Xiao Hong Lee, David H. Rosenbloom

ISBN: 0765616459
EAN: 9780765616456
New.
Sprache: Englisch.
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

September 2005 - kartoniert - 319 Seiten

Beschreibung

Intended for PA courses on Human Resource Management as well as Public Management and Law, this book describes the role of the reasonable public servant, who strives to perform authorized functions efficiently. It provides a review of Supreme Court opinions in explaining the reasonable conduct of a public servant.

Inhaltsverzeichnis

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with today's realities. "Does Marketing Need Reform?" collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. The book sets the agenda for a new generation of marketing principles. As the editors note in their introduction; "Marketing is a powerful force backed up by huge resources. It must be entrusted only to those with the wisdom to use it well." The contributors seek to understand and explain how and why marketing has veered significantly off course in order to steer it back in the right direction. The concepts and perspectives presented in this book will inspire a renewed commitment to the highest ideals of marketing - serving customers individually and society as a whole by synergistically aligning company, customer, and social interests.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.