Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Making a Difference als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Making a Difference

Action Research in Middle Level Education (PB). Paperback. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Highlights action research in middle grades education. As a method of inquiry, action research compels educators to take action and think reflectively about those actions in order to effect educational change. Educational action researchers initiate … weiterlesen
Taschenbuch

46,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Making a Difference als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Making a Difference

ISBN: 1593113560
EAN: 9781593113568
Action Research in Middle Level Education (PB).
Paperback.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Micki M. Caskey
Information Age Publishing

1. Juni 2005 - kartoniert - 320 Seiten

Beschreibung

Highlights action research in middle grades education. As a method of inquiry, action research compels educators to take action and think reflectively about those actions in order to effect educational change. Educational action researchers initiate their inquiries in various contexts: alone, in small peer teams, or larger faculty groups.

Inhaltsverzeichnis

Foreword, Sue Swaim. Introduction: Taking Action in Middle Level Education. Micki M. Caskey. Action Research for Middle Level Educational Professionals. Joanne M. Arhar. Effects of Young Adolescents' Perceived Motivators on Academic Achievement and Self-Efficacy. Laila Y. Sanguras. The Use of Manipulatives in Mathematics. Theresa A. Shrum. Teacher Collaboration: The Missing Link in Inclusive Education. Diane Stanton. Experiencing Action Research: A Preservice Collaborative Team Studies a Middle School in Crisis, Sandra L. Stacki. On the Job Training: Action Research in a Middle Level Alternative Certification Program. Melinda Wilder, Dorie Combs, and Cynthia Resor. Using Action Research for Aspiring Middle Level Administrators: Going Beyond the Traditional Practicum Experience. Sue C. Thompson, Larry Gregg, and Loyce Caruthers. Selecting Master Teachers in a Professional Development School: Inquiry and Action using Peer Evaluation. Holly J. Thorton. Creating Effective Middle Schools through Inquiry: Conversations with Practitioners, Heidi Bulmahn Barker and Carole Basile. "Just Pretending to Read"; Teaching Middle School Students to be Strategic Readers. Penny A. Bishop, Nick Boke, Susanna W. Pflaum, and Ned Kirsch. Collaborative Team Action Research in the Middle Grades: A Tool for Professional Development. Dan R. Saurino, Penelope L. Saurino, and Linda Crawford. Framing an Urban School-University Partnership: A Critical Analysis. Kathleen F. Malu. Using Research to Refine School Improvement in the Middle-Grades: Perspectives from Middle Start. Pritha Gopalan, Teri West, Patrick Montesano, and Steve Hoelscher, Recommendations and Resources for Action Research. Micki M. Caskey. About the Authors. Index.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.