Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Cruising: A Guide to the Cruise Line Industry als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Cruising: A Guide to the Cruise Line Industry

Revised. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Written in breezy, magazine-style prose, "Cruising" makes learning about the cruise line industry interesting and fun. The substantial material is complemented by comprehensive profiles of nearly two dozen cruise lines and is approved by the Cruise L … weiterlesen
Taschenbuch

217,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Cruising: A Guide to the Cruise Line Industry als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Cruising: A Guide to the Cruise Line Industry
Autor/en: Marc Mancini

ISBN: 140184006X
EAN: 9781401840068
Revised.
Sprache: Englisch.
DELMAR

August 2003 - kartoniert - 236 Seiten

Beschreibung

Written in breezy, magazine-style prose, "Cruising" makes learning about the cruise line industry interesting and fun. The substantial material is complemented by comprehensive profiles of nearly two dozen cruise lines and is approved by the Cruise Lines International Association.

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Who Cruises-And Why. Chapter 3: The Anatomy of a Cruise Ship. Chapter 4: The Cruise Experience. Chapter 5: Who's Who in Cruising. Chapter 6: The Pre-, Post- and Off-Ship Cruise Experience. Chapter 7: The Geography of Cruising. Chapter 8: Profiling the Lines. Chapter 9: Selling Cruises. Chapter 10: Cruise Marketing, Groups and Incentives. Appendix A: Key Addresses: CLIA Member Cruise Lines. Appendix B: Key Addresses: Associations. Appendix C: Bibliography. Glossary. Index.

Pressestimmen

Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Who Cruises-And Why. Chapter 3: The Anatomy of a Cruise Ship. Chapter 4: The Cruise Experience. Chapter 5: Who's Who in Cruising. Chapter 6: The Pre-, Post- and Off-Ship Cruise Experience. Chapter 7: The Geography of Cruising. Chapter 8: Profiling the Lines. Chapter 9: Selling Cruises. Chapter 10: Cruise Marketing, Groups and Incentives. Appendix A: Key Addresses: CLIA Member Cruise Lines. Appendix B: Key Addresses: Associations. Appendix C: Bibliography. Glossary. Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.