Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
Customer Culture: How Fedex and Other Great Companies Put the Customer First Every Day als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Customer Culture: How Fedex and Other Great Companies Put the Customer First Every Day

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
A detailed, start-to-finish plan for building a customer-centric culture-and the systems that let good people deliver oustanding service.

Taschenbuch

11,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Customer Culture: How Fedex and Other Great Companies Put the Customer First Every Day als Taschenbuch
Produktdetails
Titel: Customer Culture: How Fedex and Other Great Companies Put the Customer First Every Day
Autor/en: Michael D. Basch

ISBN: 0131303201
EAN: 9780131303201
Sprache: Englisch.
FINANCIAL TIMES PRENTICE HALL

Juni 2003 - kartoniert - 304 Seiten

Beschreibung

A detailed, start-to-finish plan for building a customer-centric culture-and the systems that let good people deliver oustanding service.

Portrait

MICHAEL BASCH was a founding officer of FedEx, where he spent 10 years as Senior Vice President. He was part of the explosively creative management team that took FedEx from 0 to $1 billion, as it built a company cited by Fortune as one of the decade's most well-managed companies. Basch led the teams that invented FedEx's bar code tracking system, built its SuperHub and founded the FedEx Logistics Division. He is currently Chief Information Officer at Enalasys Corporation, a company based in Calexico, CA that develops advanced energy management system solutions enabling governments and utilities to manage energy usage in homes and small businesses.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Devolution
eBook
von Ralph Denzel
Heimkehr
- 49% **
eBook
von Franz Kabelka…
Print-Ausgabe € 19,90
Taxi für eine Leiche
- 19% **
eBook
von Edith Kneifl
Print-Ausgabe € 9,95
30 Sekunden zu spät
- 69% **
eBook
von Kaja Bergmann
Print-Ausgabe € 12,95

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Will It Fly? How to Know If Your New Business Idea Has Wings...Before You Take the Leap
Taschenbuch
von Thomas K. McKnig…
Venture Capital Investing: The Complete Handbook for Investing in Private Businesses for Outstanding Profits
Taschenbuch
von David Gladstone
Coping with Toxic Managers, Subordinates ... and Other Difficult People: Using Emotional Intelligence to Survive and Prosper
Taschenbuch
von Roy H. Lubit
vor

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Endstation Donau
- 49% **
eBook
von Edith Kneifl
Print-Ausgabe € 19,90
Die Fliege
- 53% **
eBook
von Silvia Stolze…
Print-Ausgabe € 12,95
Das Geheimnis der Jaderinge
- 64% **
eBook
von Tereza Vanek
Print-Ausgabe € 16,95
Noah
- 17% **
eBook
von Sebastian Fit…
Print-Ausgabe € 10,90
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.