Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
SAS Univariate and Multivariate 2e als Taschenbuch
PORTO-
FREI

SAS Univariate and Multivariate 2e

2. Auflage. 6:B&W 8. 25 x 11 in or 280 x 210 mm Perfect Bound on White w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
One in a series of books co-published with SAS, this book provides a user-friendly introduction to both the SAS system and elementary statistical procedures for researchers and students in the Social Sciences. This Second Edition, updated to cover ve … weiterlesen
Taschenbuch

109,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
SAS Univariate and Multivariate 2e als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: SAS Univariate and Multivariate 2e
Autor/en: O Rourke, Hatcher, Stepanski

ISBN: 0471469440
EAN: 9780471469445
2. Auflage.
6:B&W 8. 25 x 11 in or 280 x 210 mm Perfect Bound on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
John Wiley & Sons

29. Juli 2005 - kartoniert - 552 Seiten

Beschreibung

One in a series of books co-published with SAS, this book provides a user-friendly introduction to both the SAS system and elementary statistical procedures for researchers and students in the Social Sciences. This Second Edition, updated to cover version 9 of the SAS software, guides readers step by step through the basic concepts of research and data analysis, to data input, and on to ANOVA (analysis of variance) and MANOVA (multivariate analysis of variance).

Inhaltsverzeichnis

Acknowledgments. Using This Book. Chapter 1. Basic Concepts in Research and Data Analysis. Chapter 2. Introduction to SAS Programs, SAS LOGs, and SAS Output. Chapter 3. Data Input. Chapter 4. Working with Variables and Observations in SAS Datasets. Chapter 5. Exploring Data with PROC MEANS, PROC FREQ, PROC PRINT, and PROC UNIVARIATE. Chapter 6. Measures of Bivariate Association. Chapter 7. Assessing Scale Reliability with Coefficient Alpha. Chapter 8. t Tests: Independent Samples and Paired Samples. Chapter 9. One-Way ANOVA with One Between-Subjects Factor. Chapter 10. Factorial ANOVA with Two Between-Subjects Factors. Chapter 11. Multivariate Analysis of Variance (MANOVA) with One Between-Subjects Factor. Chapter 12. One-Way ANOVA with One Repeat-Measures Factor. Chapter 13. Factorial ANOVA with Repeated-Measures Factors and Between-Subjects Factor. Chapter 14. Multiple Regression. Chapter 15. Principal Component Analysis. Appendix A: Choosing the Correct Statistic. Appendix B: Datasets. Appendix C: Critical Values of the F Distribution. Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.