Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Corporate Public Affairs: Interacting with Interest Groups, Media, and Governments als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Corporate Public Affairs: Interacting with Interest Groups, Media, and Governments

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
This volume examines the functions and responsibilities of the role of public affairs and explores approaches to dealing with the primary constituencies (interest groups, media, government). For students, scholars, and practitioners in public relatio … weiterlesen
Taschenbuch

73,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Corporate Public Affairs: Interacting with Interest Groups, Media, and Governments als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Corporate Public Affairs: Interacting with Interest Groups, Media, and Governments
Autor/en: Otto Lerbinger

ISBN: 0805856439
EAN: 9780805856439
Sprache: Englisch.
LAWRENCE ERLBAUM ASSOC INC

November 2005 - kartoniert - 477 Seiten

Beschreibung

This volume examines the functions and responsibilities of the role of public affairs and explores approaches to dealing with the primary constituencies (interest groups, media, government). For students, scholars, and practitioners in public relations a

Inhaltsverzeichnis

Contents: Preface. Part I: Introduction. An Overview of Corporate Public Affairs. Part II: Interest Group Strategies. Interest Group Strategies and Forms of Opinion Leader Communication. Conflict Resolution: Mediation and Negotiation. Part III: Media Strategies. Proactive Media Relations. Gaining Semicontrol Over the Media: Broadcast Appearances. Gaining Complete Control Over the Media: Advocacy Advertising. Holding the Media Accountable and Suing. Bypassing the News Media: Direct Communication. Part IV: Governmental Strategies. Direct Lobbying. Grassroots Lobbying. Electoral Activities. Litigation Communication. Part V: Dominance Versus Competition. Ascendancy of Corporate Power. Constructing a Competitive Political Marketplace. Heeding the Public Interest.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Privacy and Disclosure of HIV in Interpersonal Relationships: A Sourcebook for Researchers and Practitioners
Taschenbuch
von Kathryn Greene, …
The Children's Television Community
Taschenbuch
Underwriting 101: Selling College Radio
Taschenbuch
von Shyrl L. Plum
Competitive Strategy for Media Firms: Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
Taschenbuch
von Sylvia M. Chan-O…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.