Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Beliefs about Text and Instruction with Text als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Beliefs about Text and Instruction with Text

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
This study brings together research on epistemology, belief systems, teacher beliefs, and text. The editors illustrate what a cross-disciplinary body of work looks like, what varied insights are possible, and when the central concerns are beliefs and … weiterlesen
Taschenbuch

58,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Beliefs about Text and Instruction with Text als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Beliefs about Text and Instruction with Text
Autor/en: Philip Garner

ISBN: 0805814272
EAN: 9780805814279
New.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Ruth Garner
ROUTLEDGE

September 1994 - kartoniert - 344 Seiten

Beschreibung

This study brings together research on epistemology, belief systems, teacher beliefs, and text. The editors illustrate what a cross-disciplinary body of work looks like, what varied insights are possible, and when the central concerns are beliefs and text.

Inhaltsverzeichnis

Contents: J.P. Williams, Foreword: The Importance of Examining Beliefs About Text. Preface. Part I:Children's, Adolescents', and Adults' Beliefs About Text. R. Horowitz, Adolescent Beliefs About Oral and Written Language. M. Schommer, An Emerging Conceptualization of Epistemological Beliefs and Their Role in Learning. S.B. Nolen, N. Johnson-Crowley, S.S. Wineburg, Who Is This "I" Person, Anyway? The Presence of a Visible Author in Statistical Text. R. Garner, R. Hansis, Literacy Practices Outside of School: Adults' Beliefs and Their Responses to "Street Texts." M.J. Chambliss, Why Do Readers Fail to Change Their Beliefs After Reading Persuasive Text? Part II:Teachers' Beliefs About Text and Instruction With Text. P.L. Peterson, Research Studies as Texts: Sites for Exploring the Beliefs and Learning of Researchers and Teachers. E. Hutton, J. Spiesman, V. Bott, Emerging Epistemologies of Text: Learning to Treat Texts as Human Creations in a "Writing Classroom." P.L. Anders, K.S. Evans, Relationship Between Teachers' Beliefs and Their Instructional Practice in Reading. H. Borko, K.H. Davinroy, M.D. Flory, E.H. Hiebert, Teachers' Knowledge and Beliefs About Summary as a Component of Reading. D.E. Alvermann, M. Commeyras, Gender, Text, and Discussion: Expanding the Possibilities. M.G. Gillingham, M.F. Young, J.M. Kulikowich, Do Teachers Consider Nonlinear Text to Be Text? Part III:Issues in Research on Beliefs About Text. P.A. Alexander, F.J.R.C. Dochy, Adults' Views About Knowing and Believing. J.A. Dole, G.M. Sinatra, Social Psychology Research on Beliefs and Attitudes: Implications for Research on Learning from Text. S. Wade, A. Thompson, W. Watkins, The Role of Belief Systems in Authors' and Readers' Constructions of Texts. C.E. Weinstein, A Look to the Future: What We Might Learn From Research on Beliefs.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.