Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Public Relations Research Annual: Volume 2 als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Public Relations Research Annual: Volume 2

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: FREITAG13
 
The purpose of this second volume is to challenge and extend the field of research in public relations. Taking a proactive approach to creating a stable, yet not stagnant annual, the editors directly solicited chapters on exciting and intriguing subj … weiterlesen
Taschenbuch

73,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Public Relations Research Annual: Volume 2 als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Public Relations Research Annual: Volume 2

ISBN: 0805806784
EAN: 9780805806786
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von James E. Grunig
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

Mai 1990 - kartoniert - 280 Seiten

Beschreibung

The purpose of this second volume is to challenge and extend the field of research in public relations. Taking a proactive approach to creating a stable, yet not stagnant annual, the editors directly solicited chapters on exciting and intriguing subjects. Assuming some prior knowledge, interests, and commitment of their readers, the editors hope that each chapter's report on original research provides enough context for understanding even if the area of inquiry is new to the readers.
"Public Relations Research Annual, Volume 2," continues to advance within the discipline beyond anecdotes to practical theories and research. Educators, practitioners, and researchers will find this annual's presentations and critiques useful in creating a systematic framework for their own endeavors.

Inhaltsverzeichnis

Contents: Part I:Research Reviews. D.M. Dozier, The Innovation of Research in Public Relations Practice: Review of a Program of Studies. R.L. Heath, Corporate Issues Management: Theoretical Underpinnings and Research Foundations. G.J. O'Keefe, K. Reid, The Uses and Effects of Public Service Advertising. Part II: Reports of Original Research, J.M. Piekos, E.F. Einsiedel, Roles and Program Evaluation Techniques Among Canadian Public Relations Practitioners. L.A. Grunig, Power in the Public Relations Department. C.T. Salmon, H. Oshagan, Community Size, Perceptions of Majority Opinion and Opinion Expression. J.D. Pincus, J.E. Knipp, R.E. Rayfield, Internal Communication and Job Satisfaction Revisited: The Impact of Organizational Trust and Influence on Commercial Bank Supervisors. R.L. Heath, W. Douglas, Involvement: A Key Variable in People's Reaction to Public Policy Issues. C.A. Pratt, First Amendment Protection for Public Relations Expression: The Applicability and Limitations of the Commercial and Corporate Speech Models. R. Pearson, Ethical Values or Strategic Values? The Two Faces of Systems Theory in Public Relations. J.L. Everett, Organizational Culture and Ethnoecology in Public Relations Theory and Practice.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.