Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Public Relations Theory II als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Public Relations Theory II

Illustrations. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
This volume addresses the "next generation" of public relations theory, reflecting the growth that has occurred in the discipline during the last several years. It is appropriate for scholars, students, and practitioners in the field of public relati … weiterlesen
Taschenbuch

61,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Public Relations Theory II als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Public Relations Theory II

ISBN: 0805833854
EAN: 9780805833850
Illustrations.
Sprache: Englisch.
Taylor & Francis Inc

14. April 2006 - kartoniert - 544 Seiten

Beschreibung

This volume addresses the "next generation" of public relations theory, reflecting the growth that has occurred in the discipline during the last several years. It is appropriate for scholars, students, and practitioners in the field of public relations.

Inhaltsverzeichnis

Contents: Preface. C.H. Botan, V. Hazleton, Public Relations in a New Age. Part I: The Foundations. J.E. Grunig, L.A. Grunig, D.M. Dozier, The Excellence Theory. R.L. Heath, A Rhetorical Theory Approach to Issues Management. M. Pfau, H-H. Wan, Persuasion: An Intrinsic Function of Public Relations. D.M. Dozier, G.M. Broom, The Centrality of Practitioner Roles to Public Relations Theory. W.T. Coombs, Crisis Management: A Communicative Approach. V. Hazleton, Toward a Theory of Public Relations Competence. C.H. Botan, Grand Strategy, Strategy, and Tactics in Public Relations. C.B. Pratt, Reformulating the Emerging Theory of Corporate Social Responsibility as Good Governance. L.M. Zoch, J-C. Molleda, Building a Theoretical Model of Media Relations Using Framing, Information Subsidies, and Agenda-Building. W.R. Kennan, V. Hazleton, Internal Public Relations, Social Capital, and the Role of Effective Organizational Communication. Part II: Tools for Tomorrow. M. Taylor, M.L. Kent, Public Relations Theory and Practice in Nation Building. D.F. Witmer, Overcoming System and Culture Boundaries: Public Relations From a Structuration Perspective. D. Gilpin, P. Murphy, Reframing Crisis Management Through Complexity. G. Walker, Sense-Making Methodology: A Theory of Method for Public Relations. D. Kazoleas, L.G. Teigen, The Technology-Image Expectancy Gap: A New Theory of Public Relations. B. Signitzer, C. Wamser, Public Diplomacy: A Specific Governmental Public Relations Function. J.A. Ledingham, Relationship Management: A General Theory of Public Relations. D. Kruckeberg, K. Starck, M. Vujnovic, The Role and Ethics of Community-Building for Consumer Products and Services: With Some Recommendations for New-Marketplace Economics in Emerging Democracies. E.L. Toth, Building Public Affairs Theory.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Media Management
Taschenbuch
von C. Ann (Universi…
Public Relations As Relationship Management
Taschenbuch
Sex, Love, and Romance in the Mass Media
Taschenbuch
von Mary-Lou Galicia…
The Crisis Manager
Taschenbuch
von Otto Lerbinger
Show Me the Money
Taschenbuch
von Chris (Universit…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.