Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Rendering School Resources More Effective: Unconventional Reponses to Long-Standing Issues: A Special Issue of the Peabody Journal of Education als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Rendering School Resources More Effective: Unconventional Reponses to Long-Standing Issues: A Special Issue of the…

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
First Published in 2005. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Taschenbuch

55,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Rendering School Resources More Effective: Unconventional Reponses to Long-Standing Issues: A Special Issue of the Peabody Journal of Education als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Rendering School Resources More Effective: Unconventional Reponses to Long-Standing Issues: A Special Issue of the Peabody Journal of Education

ISBN: 080589439X
EAN: 9780805894394
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von James W. Guthrie, Matthew G. Springer
ROUTLEDGE

September 2005 - kartoniert - 160 Seiten

Beschreibung

First Published in 2005. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Inhaltsverzeichnis

Volume 80, Number 3, 2005 Contents: J.W. Guthrie, M.G. Springer, Introduction to the Special Issue on Rendering School Resources More Effective: Unconventional Responses to Long-Standing Issues. J.W. Guthrie, An "Education Professions Performance Development Act": A Prospectus for Providing "Highly Qualified" and More Motivated Teachers and Leaders for America's Schools. M. Podgursky, Teacher Licensing in U.S. Public Schools: The Case for Simplicity and Flexibility. S. Loeb, L. Darling-Hammond, J. Luczak, How Teaching Conditions Predict Teacher Turnover in California Schools. L.O. Picus, S.F. Marion, N. Calvo, W.J. Glenn, Understanding the Relationship Between Student Achievement and the Quality of Educational Facilities: Evidence From Wyoming. J. Imazeki, A. Reschovsky, Assessing the Use of Econometric Analysis in Estimating the Costs of Meeting State Education Accountability Standards: Lessons From Texas. T. Timar, Exploring the Limits of Entitlement: Williams v. State of California.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.