Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Creating Television: Conversations with the People Behind 50 Years of American TV als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Creating Television: Conversations with the People Behind 50 Years of American TV

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
"Creating Television" presents fascinating, personal, in-depth interviews with 40 leading television creators from television's earliest days through to the present day, and in so doing, television and its creators come to life on the page.
Taschenbuch

63,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Creating Television: Conversations with the People Behind 50 Years of American TV als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Creating Television: Conversations with the People Behind 50 Years of American TV
Autor/en: Robert Kubey

ISBN: 0805810773
EAN: 9780805810776
New.
Sprache: Englisch.
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

Dezember 2003 - kartoniert - 528 Seiten

Beschreibung

"Creating Television" presents fascinating, personal, in-depth interviews with 40 leading television creators from television's earliest days through to the present day, and in so doing, television and its creators come to life on the page.

Inhaltsverzeichnis

Contents: Introduction: Bringing Television Creators to Life. Individual Creativity in a Collaborative Medium. The Pioneers: Creating the First Decade. Writer-Producers: Creating Breakthrough Television. A Different Kind of Writer. A Different Kind of Producer. Two Directors. The Actors. The Agents. A Different Kind of Executive.

Pressestimmen

"Few tribes are as strange, or talented, as the people who make TV. Robert Kubey has penetrated the world behind the tube and coaxed candid, revealing interviews from a wide range of successful players. Anyone who wants to understand the reality of making television would be fortunate to have him as their Sherpa and this book as their field guide."

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Underwriting 101: Selling College Radio
Taschenbuch
von Shyrl L. Plum
Deconstructing Public Relations PR
Taschenbuch
von Thomas J. Mickey
Fake Fact and Fantasy PR
Taschenbuch
von Maire Messenger …
Competitive Strategy for Media Firms: Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
Taschenbuch
von Sylvia M. Chan-O…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.