Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Higher Education as Competetive Enterprise als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Higher Education as Competetive Enterprise

When Markets Matter: New Directions for Institutional Research, Number 111. 2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm…
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
This is the 111th issue of the quarterly series "New Directions for Institutional Research,"
Taschenbuch

26,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Higher Education as Competetive Enterprise als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Higher Education as Competetive Enterprise
Autor/en: Robert Zemsky, Susan Shaman, Daniel B. Shapiro

ISBN: 078795795X
EAN: 9780787957957
When Markets Matter: New Directions for Institutional Research, Number 111.
2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
John Wiley & Sons

27. September 2001 - kartoniert - 124 Seiten

Beschreibung

This is the 111th issue of the quarterly series "New Directions for Institutional Research,"

Inhaltsverzeichnis

AUTHORS' NOTES (Robert Zemsky, Susan Shaman, Daniel B. Shapiro). 1. Revenue: This chapter discusses how the pursuit of revenue accelerated the shift from institutional to market perspectives across U.S. institutions of higher education. 2. Segments: This chapter introduces the authors' market taxonomy, which serves as a tool for reflecting the structure of the market for undergraduate education. 3. Contours: Touring across the various market segments, this chapter demonstrates how faculty salaries, faculty--student ratios, use of part--time faculty, and student choice follow the ordering of the market. 4. Results: This chapter discusses the way in which the Collegiate Results Instrument measures collegiate outcomes. 5. Choices: This chapter recounts how the Collegiate Results Instrument became a tool for helping high school juniors and seniors make well--informed college choices. 6. Work Plans: This chapter provides a set of rules and tools for helping institutional leaders and researchers succeed at being market smart in order to remain mission centered. APPENDIX. REFERENCES. INDEX.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.