Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Knowledge and Money: Research Universities and the Paradox of the Marketplace als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Knowledge and Money: Research Universities and the Paradox of the Marketplace

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: KINDER12
 
This book explains how market forces are profoundly affecting finance, undergraduate education, basic research, and participation in regional and national economic development at American universities.
Dieses Taschenbuch ist auch verfügbar als:
Taschenbuch

27,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Knowledge and Money: Research Universities and the Paradox of the Marketplace als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Knowledge and Money: Research Universities and the Paradox of the Marketplace
Autor/en: Roger L. Geiger

ISBN: 0804749264
EAN: 9780804749268
New.
Sprache: Englisch.
STANFORD UNIV PR

Mai 2004 - kartoniert - 336 Seiten

Beschreibung

This book explains how market forces are profoundly affecting finance, undergraduate education, basic research, and participation in regional and national economic development at American universities.

Portrait

Roger L. Geiger is Distinguished Professor of Higher Education at Penn State University. He has written extensively on research universities and the history of higher education.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.