Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei

Flaws and Fallacies in Statistical Thinking

illustrations. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Nontechnical survey helps to improve the ability to judge the quality of statistical evidence and to make better-informed decisions. Discusses common statistical pitfalls: unrealistic estimates, improper comparisons, premature conclusions, and faulty... weiterlesen
Taschenbuch

10,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Flaws and Fallacies in Statistical Thinking als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Flaws and Fallacies in Statistical Thinking
Autor/en: Stephen Campbell

ISBN: 0486435989
EAN: 9780486435985
illustrations.
Sprache: Englisch.
Dover Publications Inc.

19. März 2004 - kartoniert - 224 Seiten

Beschreibung

Nontechnical survey helps to improve the ability to judge the quality of statistical evidence and to make better-informed decisions. Discusses common statistical pitfalls: unrealistic estimates, improper comparisons, premature conclusions, and faulty thinking about probability. Playful in tone, accurate in nature; valuable in and out of the classroom. 1974 edition.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
A Course in Algebraic Number Theory
Taschenbuch
von Robert B. Ash
Differential Forms with Applications to the Physical Sciences
Taschenbuch
von Harley Flanders
A History of Greek Mathematics, Volume II: From Aristarchus to Diophantus
Taschenbuch
von Sir Thomas Heath
Fourier Series
Taschenbuch
von G. H. Hardy, Rog…
A History of Greek Mathematics, Volume I: From Thales to Euclid
Taschenbuch
von Sir Thomas Heath
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.