Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
E-Marketing als Taschenbuch
PORTO-
FREI

E-Marketing

Marketing 04. 03. 2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Fast track route to mastering all aspects of e-marketing Covers all the key techniques for successful e-marketing, from affiliation marketing to e-mail alerts, and from viral marketing to banner ads Examples and lessons from some of the world's mos … weiterlesen
Taschenbuch

18,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
E-Marketing als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: E-Marketing
Autor/en: Steve Shipside

ISBN: 1841121991
EAN: 9781841121994
Marketing 04. 03.
2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
John Wiley & Sons

26. März 2002 - kartoniert - 116 Seiten

Beschreibung

Fast track route to mastering all aspects of e-marketing Covers all the key techniques for successful e-marketing, from affiliation marketing to e-mail alerts, and from viral marketing to banner ads Examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including Hotmail, Pepsi and Honda, and ideas from the smartest thinkers, including Christopher Locke and Seth Godin Includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide ExpressExec is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world's smartest thinkers.
ExpressExec is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need: 01 Innovation 02 Enterprise 03 Strategy 04 Marketing 05 Finance 06 Operations and Technology 07 Organizations 08 Leading 09 People 10 Life and Work ExpressExec is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.

Inhaltsverzeichnis

Introduction to E-Marketing What is E-Marketing? The Evolution of E-Marketing The E-Dimension The Global Dimension The State of the Art E-Marketing in Practice: Success Stories Key Concepts and Thinkers Resources Ten Steps to making E-Marketing Work

Portrait

STEVE SHIPSIDE has been writing and broadcasting about technology, marketing and business since 1990. He has written for Wired, Revolution, Internet magazine, MacUser, Business 2.0, Campaign, Ads International, The Guardian and The Telegraph
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.