Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
European Review of Social Psychology V10 als Taschenbuch
PORTO-
FREI

European Review of Social Psychology V10

von Stroebe
Volume 10, European Review of Social Psychology. 2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss…
Taschenbuch
This latest volume includes topics such as: explaining assymetric intergroup judgements through differential aggregation; perceived group variability in intergroup relations; cognition, affect and the prediction of social attitudes; and habit, attitu … weiterlesen
Dieses Taschenbuch ist auch verfügbar als:
Taschenbuch

120,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
European Review of Social Psychology V10 als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: European Review of Social Psychology V10
Autor/en: Stroebe

ISBN: 0471899682
EAN: 9780471899686
Volume 10, European Review of Social Psychology.
2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Wolfgang Stroebe, Miles Hewstone
John Wiley & Sons

11. Januar 2002 - kartoniert - 340 Seiten

Beschreibung

This latest volume includes topics such as: explaining assymetric intergroup judgements through differential aggregation; perceived group variability in intergroup relations; cognition, affect and the prediction of social attitudes; and habit, attitude and planned behaviour.

Inhaltsverzeichnis

Contributors.

Introduction to Volume 10.

Acknowledgements.

Chapter 1: Explaining Asymmetric Intergroup Judgments through Differential Aggregation: Computer Simulations and Some New Evidence (Klaus Fiedler, Markus Kemmelmeier and Peter Freytag).

Chapter 2: Perceived Group Variability in Intergroup Relations: The Distinctive Role of Social Identity (Bertjan Doosje, Russell Spears, Naomi Ellemers and Willem Koomen).

Chapter 3: Cognition, Affect and the Prediction of Social Attitudes (Geoffrey Haddock and Mark P. Zanna).

Chapter 4: Habit, Attitude, and Planned Behaviour: Is Habit and Empty Construct or an Interesting Case of Goal-directed Automaticity (Bas Verplanken and Henk Aarts)?

Chapter 5: Comparing Is Believing: A Selective Accessibility Model of Judgmental Anchoring (Thomas Mussweiler and Fritz Strack).

Chapter 6: Cancellation and Focus: A Feature-matching Model of Choice (Steven J. Sherman, David A. Houston and Deborah Eddy).

Chapter 7: Confirmation and Disconfirmation: Their Social Advantages (Jacques-Philippe Leyens, Benoit Dardenne, Vincent Yzerbyt, Nathalie Scaillet and Mark Snyder).

Chapter 8: Cooperation and Competition as Partners (Evert Van de Vliert).

Chapter 9: Reciprocity in Interpersonal Relationships: An Evolutionary Perspective on Its Importance for Health and Well-being (Bram P. Buunk and Wilmar B. Schaufeli).

Author Index.

Subject Index.

Contents of Previous Volumes.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.