Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Studies in Leading and Organizing Schools (PB) als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Studies in Leading and Organizing Schools (PB)

Paperback. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
A presentation of contributions on various topics related to theory and research in educational administration. It covers: sources and consequences of organic management in elementary and secondary schools; tacit knowledge in educational administrati … weiterlesen
Taschenbuch

46,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Studies in Leading and Organizing Schools (PB) als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Studies in Leading and Organizing Schools (PB)

ISBN: 193157698X
EAN: 9781931576987
Paperback.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Wayne K. Hoy
Information Age Publishing

1. Januar 2003 - kartoniert - 252 Seiten

Beschreibung

A presentation of contributions on various topics related to theory and research in educational administration. It covers: sources and consequences of organic management in elementary and secondary schools; tacit knowledge in educational administration; and transformational leadership and trust.

Inhaltsverzeichnis

About the Authors. Editors' Comments. Wayne K. Hoy and Cecil Miskel. The Punctuated Equilibrium of National Reading Policy: Literacy's Changing Images and Venues. Celia Sims and Cecil Miskel. Productive Campus Leadership Responses to Accountability: Principals as Policy Mediators. Linda Skrla. Sources and Consequences of Organic Management in Elementary and Secondary Schools. Robert J. Miller and Brian Rowan. Principals Respond to the School Environment with Fluidity, Alignment, Vigilance, and Fear. Janice R Fauske and Bob L. Johnson, Jr. A River Runs Through It: Tacit Knowledge in Educational Administration. Nancy S. Nestor-Baker, Fostering Organizational Citizenship in Schools: Transformational Leadership and Trust. Megan Tschannen-Moran. The Conceptualization and Measurement of Faculty Trust in Schools: The Omnibus T-Scale. Wayne K. Hoy and Megan Tschannen-Moran. Investing in Teacher Quality: A Framework for Estimating the Cost of Teacher Professional Development. Jennifer King Rice.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.