Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Studying Teachers in Early Childhood Settings (PB) als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Studying Teachers in Early Childhood Settings (PB)

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
An examination of teachers in early childhood settings. Areas covered include: factors that impact on teacher quality; transformative pathways in becoming an early childhood teacher; Sensei - early childhood education teachers in Japan; and beliefs o … weiterlesen
Taschenbuch

42,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Studying Teachers in Early Childhood Settings (PB) als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Studying Teachers in Early Childhood Settings (PB)

ISBN: 1931576866
EAN: 9781931576864
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Olivia N. Saracho
INFORMATION AGE PUB INC

Januar 2003 - kartoniert - 244 Seiten

Beschreibung

An examination of teachers in early childhood settings. Areas covered include: factors that impact on teacher quality; transformative pathways in becoming an early childhood teacher; Sensei - early childhood education teachers in Japan; and beliefs of early childhood teachers.

Inhaltsverzeichnis

Introduction: Factors that Impact on Teacher Quality. Olivia N. Saracho and Bernard Spodek. The Preparation of Teachers for the Profession in Early Childhood Education. Olivia N. Saracho and Bernard Spodek. The Possibilities and Challenges of "Not Knowing": Early Childhood Teachers' Knowledge and Thinking in Uncertain Times. Glenda Mac Naughton. The Importance of Teachers' Subjective Perceptions of Educational Innovations: The Case of Adaptive Teaching. Rudolf van den Berg and Peter Sleegers. Transformative Pathways in Becoming an Early Childhood Teacher. Joy Goodfellow and Jennifer Sumsion. Accountability in Early Childhood Care and Education. Martha J. Buell and Donald L. Peters. Gender and Schoolwork in the United States, 1850-1920. Jackie M. Blount. Beliefs of Early Childhood Teachers. Johanna Einarsdottir. Creativity and Teacher-student Interactions. Donna Tafuri and Olivia N. Saracho. Teachers' Cognitive Styles and Their Instructional Implications. Olivia N. Saracho. Sensei: Early Childhood Education Teachers in Japan. Susan D. Holloway and Yoko Yamamoto. Improving Teacher Quality. Olivia N. Saracho and Bernard Spodek. About the Authors.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Contemporary Perspectives on Play in Early Childhood Education (PB)
Taschenbuch
Contemporary Perspectives on Research in Theory of Mind in Early Childhood Education
- 14% **
Taschenbuch
Bisher € 47,99
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.