Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Teacher Training and Effective Pedagogy in the Context of Student Diversity (PB) als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Teacher Training and Effective Pedagogy in the Context of Student Diversity (PB)

Paperback. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
This volume is about how to train the teachers of an increasing multilingual and multicultural American school population. This review contains research on effective pedagogy and teacher training, and is concerned with new structures and practices fo … weiterlesen
Taschenbuch

46,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Teacher Training and Effective Pedagogy in the Context of Student Diversity (PB) als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Teacher Training and Effective Pedagogy in the Context of Student Diversity (PB)

ISBN: 1930608780
EAN: 9781930608788
Paperback.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Liliana Minaya-Rowe
Information Age Publishing

1. Januar 2002 - kartoniert - 340 Seiten

Beschreibung

This volume is about how to train the teachers of an increasing multilingual and multicultural American school population. This review contains research on effective pedagogy and teacher training, and is concerned with new structures and practices for professional development.

Inhaltsverzeichnis

TENTATIVE CONTENTS: Introduction, Liliana Minaya-Rowe. PART I. Effective Practices in Teacher Education. Chapter 1: Teaching Practices that improve the Education of English Language Learners, Hersh C. Waxman and Yolanda N. Padron. Chapter 2: Relationship Between Pre-service Teachers' Beliefs about Second Language Learning and Prior Experiences with Non-English Speakers, Toni Griego Jones. Chapter 3: Teachers of English Language Learners Learning Their Students' First Language, Liliana Minaya-Rowe and Ana Maria Olezza. Chapter 4: How Do Pre-Service Teachers Think About Teaching? Stephanie S. Dalton and Roland G. Thorp, PART II. Teacher Training and School Reform. Chapter 5: Rethinking School Reform in the Context of Cultural and Linguistic Diversity: Creating a Responsive Learning Community, Eugene E. Garcia, Marco A. Bravo, Laurie M. Dickey, Katherine Chun, and Xiaoqin Sun-Irminger. Chapter 6: Staff Development Practices for Bilingual Teachers: How Reform Models are Impacting Teacher Efficacy and Proficiency, Margarita Colderon. Chapter 7: Evaluating the Effects of the Pedagogy for Improving Resiliency Program: The Challenges of School Reform in a High Stakes Testing Climate, Yolanda N. Padron and Hersh C. Waxman. PART III. Effective Teacher Training Models. Chapter 8: Models of Bilingual Teacher Preparation: What has worked at the University of Texas at El Paso, Josefina V. Tinajero and Dee Ann Spencer. Chapter 9: Advancing the Professional Development of Beginning Teachers through Mentoring and Action Research, Jack Levy, Lynn Shafer and Kristy Dunlap. Conclusion, Liliana Minaya-Rowe.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.