Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Semiotics and Communication: Signs, Codes, Cultures als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Semiotics and Communication: Signs, Codes, Cultures

Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Communication is, among other things, about the study of meaning -- how people convey ideas for themselves and to one another in their daily lives. Designed to close the gap between what we are able to do as social actors and what we are able to desc … weiterlesen
Taschenbuch

43,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Semiotics and Communication: Signs, Codes, Cultures als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Semiotics and Communication: Signs, Codes, Cultures
Autor/en: Wendy Leeds-Hurwitz

ISBN: 0805811400
EAN: 9780805811407
Sprache: Englisch.
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

August 1993 - kartoniert - 252 Seiten

Beschreibung

Communication is, among other things, about the study of meaning -- how people convey ideas for themselves and to one another in their daily lives. Designed to close the gap between what we are able to do as social actors and what we are able to describe as social analysts, this book introduces the language of semiotics -- a language that provides some of the words necessary for discussion of these communication issues.
Presenting the basics of semiotic theory to communication scholars, this volume summarizes those aspects most relevant to the study of social interaction, in particular, signs (the smallest elements of meaning in interaction) and codes (sets of related signs and rules for their use) -- explaining how they come together within cultures. Three common social codes -- food, clothing, and objects -- serve as primary examples throughout the book.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Symbiosis: Popular Culture and Other Fields
Taschenbuch
A Guide for Newspaper Stringers
Taschenbuch
von Margaret F. Davi…
Writing Literary Features
Taschenbuch
von R. Thomas Berner
Deceptive Advertising: Behavioral Study of a Legal Concept
Taschenbuch
von Jef Richards
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.