Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Is Military Advertising Effective?: An Estimate Methology and Applications to Recuiting in the 1980s and 90s als Taschenbuch
PORTO-
FREI

Is Military Advertising Effective?: An Estimate Methology and Applications to Recuiting in the 1980s and 90s

New. Sprache: Englisch.
Taschenbuch
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: KINDER12
 
Develops improved econometric analysis methods for evaluating whether military advertising has been effective in increasing the numbers of high-quality enlistments in the services and illustrates the methods using data from the early 1980s and mid-19… weiterlesen
Taschenbuch

17,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Is Military Advertising Effective?: An Estimate Methology and Applications to Recuiting in the 1980s and 90s als Taschenbuch

Produktdetails

Titel: Is Military Advertising Effective?: An Estimate Methology and Applications to Recuiting in the 1980s and 90s
Autor/en: Worthington Chauncey Ford, James N. Dertouzos, Steven Garber

ISBN: 0833033417
EAN: 9780833033413
New.
Sprache: Englisch.
RAND PUBN

Januar 2004 - kartoniert - 96 Seiten

Beschreibung

Develops improved econometric analysis methods for evaluating whether military advertising has been effective in increasing the numbers of high-quality enlistments in the services and illustrates the methods using data from the early 1980s and mid-1990s.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.