Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
10% Rabatt11 auf Tonieboxen, Figuren & Zubehör mit dem Gutscheincode: TONIE10
Jetzt einlösen
mehr erfahren
product
cover

The Advertising Concept Book

Think Now, Design Later

(0 Bewertungen)15
350 Lesepunkte
Buch (gebunden)
Buch (gebunden)
34,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Sa, 12.07. - Fr, 18.07.
Versand in 3-4 Wochen
Versandkostenfrei
Bestellen & in Filiale abholen:
Empfehlen
Inclding chapters on interactive advertising and integrated advertising, this edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media.

Inhaltsverzeichnis

1: Basic Tools; 2: The Strategy; 3: Print; 4: The Campaign; 5: The Tagline; 6: Generating Strategies & Ideas; 7: TV; 8: Ambient; 9: Interactive; 10: Social; 11: Copy; 12: Radio; 13: Integrated; 14: Execution; 15: Presenting & Selling Your Work; 16: The Student Book; 17: Conclusion

Produktdetails

Erscheinungsdatum
11. August 2016
Sprache
englisch
Auflage
Third edition
Seitenanzahl
320
Autor/Autorin
Pete Barry
Verlag/Hersteller
Produktart
gebunden
Gewicht
1334 g
Größe (L/B/H)
246/205/40 mm
ISBN
9780500518984

Portrait

Pete Barry

Pete Barry began his advertising career as an art director at Ogilvy, London. A former lecturer in Advertising Design at Syracuse University, he now works as a copywriter in New York City.

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "The Advertising Concept Book" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Pete Barry: The Advertising Concept Book bei hugendubel.de. Online bestellen oder in der Filiale abholen.