Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
15% Rabatt12 auf fremdsprachige Bücher mit Code BOOK15
Jetzt einlösen
mehr erfahren
product
product
cover

The Jobs To Be Done

Align Your Markets, Organization, and Strategy Around Customer Needs

(0 Bewertungen)15
740 Lesepunkte
Buch (kartoniert)
Buch (kartoniert)
Sparen Sie jetzt zusätzlich 15%12 auf diesen Artikel mit dem Gutscheincode: BOOK15
73,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Mo, 02.06. - Do, 05.06.
Versand in 6 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
These days, consumers have real power: they can research companies, compare ratings, and find alternatives with a simple tap. Focusing on customer needs isn't a nice-to-have, it's a strategic imperative.

The Jobs To Be Done Playbook (JTBD) helps organizations turn market insight into action. This book shows you techniques to make offerings people want, as well as make people want your offering.

Inhaltsverzeichnis

  • Introduction
  • Chapter 1: Understanding Jobs to Be Done
  • Chapter 2: Core Concepts of JTBD
  • Chapter 3: Discovering Value
  • Chapter 4: Defining Value
  • Chapter 5: Designing Value
  • Chapter 6: Delivering Value
  • Chapter 7: (Re)Developing Value
  • Chapter 8: JTBD in Action
  • Appendix A: Quick Reference: JTBD Plays
  • Appendix B: Resources on JTBD
  • Final Thoughts


Produktdetails

Erscheinungsdatum
07. April 2020
Sprache
englisch
Seitenanzahl
322
Autor/Autorin
Jim Kalbach
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Gewicht
469 g
Größe (L/B/H)
229/152/18 mm
ISBN
9781933820682

Entdecken Sie mehr

Portrait

Jim Kalbach

Jim Kalbach is a noted author, speaker, and instructor in user experience design, information architecture, and strategy. He is currently Head of Customer Experience at MURAL, the leading online whiteboard. Jim has worked with large companies, such as eBay, Audi, Sony, Elsevier Science, LexisNexis, and Citrix.

In 2007, Jim published his first full-length book, Designing Web Navigation (O'Reilly, 2007). His second book, Mapping Experiences (O'Reilly, 2016), focuses on the role of visualizations in strategy and innovation. He blogs at experiencinginformation.com and tweets under @jimkalbach.

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "The Jobs To Be Done" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Jim Kalbach: The Jobs To Be Done bei hugendubel.de. Online bestellen oder in der Filiale abholen.