Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Advances in Advertising Research (Vol. 2)
Weitere Ansicht: Advances in Advertising Research (Vol. 2)
Produktbild: Advances in Advertising Research (Vol. 2)

Advances in Advertising Research (Vol. 2)

Breaking New Ground in Theory and Practice

(0 Bewertungen)15
1070 Lesepunkte
Buch (gebunden)
Buch (gebunden)
106,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Sa, 13.09. - Mi, 17.09.
Versand in 7 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Advances in Advertising Research series are published annually by the European Advertising Academy (EAA). This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain,

on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community. The goal of this book is breaking new ground in both theory and practice. Each chapter tries to shed light on challenging topics and offer insights that are of considerable

value for advancing our knowledge.

Inhaltsverzeichnis

Product Placement and Gaming; Social Issues and Advertising; Generation; Social Interaction and Advertising; Organization, Publicity and Reputation; Branding; Media and Agency; Advertising Content, Appeals and Execution

Produktdetails

Erscheinungsdatum
21. Juni 2011
Sprache
englisch
Auflage
2011
Seitenanzahl
508
Reihe
European Advertising Academy
Herausgegeben von
Shintaro Okazaki
Verlag/Hersteller
Produktart
gebunden
Gewicht
842 g
Größe (L/B/H)
216/153/36 mm
ISBN
9783834931344

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Advances in Advertising Research (Vol. 2)" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Advances in Advertising Research (Vol. 2) bei hugendubel.de. Online bestellen oder in der Filiale abholen.