Klick ins Buch Planning and Designing Effective Business Metrics als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

Planning and Designing Effective Business Metrics

Auflage 2015. Bibliographie. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Metrics are a hot topic. Executive leadership, boards of directors, management, and customers are all asking for data-based decisions. As a result, many managers, professionals, and change agents are asked to develop metrics, but have no clear idea o … weiterlesen
Dieser Artikel ist auch verfügbar als:
Buch (gebunden)

26,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Sofort lieferbar
Planning and Designing Effective Business Metrics als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: Planning and Designing Effective Business Metrics
Autor/en: Martin Klubeck

ISBN: 1484208277
EAN: 9781484208274
Auflage 2015.
Bibliographie.
Book.
Sprache: Englisch.
Springer-Verlag GmbH

2. April 2015 - kartoniert - 110 Seiten

Beschreibung

Metrics are a hot topic. Executive leadership, boards of directors, management, and customers are all asking for data-based decisions. As a result, many managers, professionals, and change agents are asked to develop metrics, but have no clear idea of how to produce meaningful ones. Wouldn't it be great to have a fast, simple explanation of how to plan for and then design measurements to improve your organization?

Planning and Designing Effective Metri cs - an abridged version of author and metrics expert Martin Klubeck's Metrics: How to Improve Key Business Results - provides that explanation and the tools you'll need to make your organization more effective. Not only does this brief book explain the "why" of metrics, but it walks you through a step-by-step process to create a clear picture of organizational health and how well you satisfy customer needs.

This book:

Provides a guide for planning and designing useful metrics based on your unique organizational needs
Offers the theory behind metrics to help you get exponentially better practical results
Shows how to select and use the proper tools for creating, implementing, and using metrics
Provides examples of how to identify, collect, analyze, and report metrics that will be immediately useful for improving all aspects of the enterprise
Planning and Designing Effective Metri cs will help you to measure the right things, the right way - the first time. No wasted effort, no chasing data. You will learn how to create valuable measures of organizational success, like repeat customers, customer loyalty, and word-of-mouth advertising. That will help you not only to improve organizational results - you'll also multiply your career opportunities.

Inhaltsverzeichnis

Introduction: Who, What, Where, When, Why, and How You Use Metrics
Establishing a Common Language
Where to Begin: Planning a Good Metric
Using Metrics as Indicators
Triangulation: Essential to Creating Effective Metrics
Establishing Standards and Benchmarks
Appendix: Metrics Tools to Use and Useful Resources

Portrait

Martin Klubeck is a strategy and planning consultant at the University of Notre Dame and a recognized expert in the field of practical metrics. His passion for simplifying the complex has led to the development of a simple system for developing meaningful metrics. He is author of Metrics: How to Improve Key Business Results and coauthor of Why Organizations Struggle So Hard to Improve So Little and numerous articles on metrics. Klubeck is also the founder of the Consortium for the Establishment of Information Technology Performance Standards, a nonprofit organization focused on providing much-needed standards for measures.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.