Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
15% Rabatt11 auf ausgewählte eReader & tolino Zubehör mit dem Code TOLINO15
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Research on International Service Marketing
Weitere Ansicht: Research on International Service Marketing
Produktbild: Research on International Service Marketing

Research on International Service Marketing

(0 Bewertungen)15
1680 Lesepunkte
Buch (gebunden)
Buch (gebunden)
167,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Fr, 05.09. - Di, 09.09.
Versand in 7 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
A truly international perspective emerges on the nature of service marketing across borders, as well as the internationalization strategies of service providers. This volume explores the research in international service marketing through the eyes of scholars from eight different countries on three continents.

Inhaltsverzeichnis

Preface. (S. Tamer Cavusgil). Research on International Service Marketing: Enrichment and Challenges. (P. Pauwels, Ko De Ruyter). Part I: Marketing Services Across Borders. Managing Service Relationships in a Global Economy: Exploring The Impact of National Culture on the Relevance of Customer Relational Benefits for Gaining Loyal Customers. (T. Hennig-Thurau et al.). A Cross-Cultural Investigation of Relationship Marketing Effectiveness in Retail Services: A Contingency Approach. (G. Odekerken-Schroder, K. De Wulf, K.E. Reynolds). The Role of Socially Desirable Responding in International Services Research. (M. Van Birgelen, Ko De Ruyter, M. Wetzels). Part II: Getting Services Across Borders. The Internationalization Process of Service Providers: A Literature Review. (T. Lommelen, P. Matthyssens). Entry Mode Choice in Service Firms: A Review Of Contemporary Research. (A. Kennedy). Part III: New Services Across Borders. Marketing Industrial Project-Related Services Internationally: A Multi-Lingual Literature Review. (M.A. Skaates, B. Cova). International Consulting Providers and Multilateral Institutions: Networks and Internationalization. (C. Welch).

Produktdetails

Erscheinungsdatum
16. Mai 2005
Sprache
englisch
Untertitel
Sprache: Englisch.
Seitenanzahl
208
Herausgegeben von
Pieter Pauwels, Ko De Ruyter
Verlag/Hersteller
Produktart
gebunden
Gewicht
482 g
Größe (L/B/H)
240/161/16 mm
ISBN
9780762311859

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Research on International Service Marketing" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Research on International Service Marketing bei hugendubel.de. Online bestellen oder in der Filiale abholen.