Current Issues in the Slovak Mass Media

18 Abbildungen. HC gerader Rücken kaschiert. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)

The authors address the key challenges which the mass media in Slovakia has been facing since 1993, including social function of the media in journalistic communication and gender stereotypes in social networks and advertising. The book also discusse

weiterlesen
Dieser Artikel ist auch verfügbar als:
Buch (gebunden)

29,40 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Versand in 1-2 Wochen
Zustellung: Do, 10.02. - Mo, 14.02.
  • Bewerten
  • Empfehlen
Current Issues in the Slovak Mass Media als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: Current Issues in the Slovak Mass Media
Autor/en: Veronika Cillingová, Eva Bútorová, Dáša Nováciková, Jitka Rožnová, Jitka Roznová

ISBN: 363179956X
EAN: 9783631799567
18 Abbildungen.
HC gerader Rücken kaschiert.
Sprache: Englisch.
Peter Lang

19. September 2019 - gebunden - 110 Seiten

Beschreibung

The book deals with the problems of media communication and its formation in the Slovak Republic in and after 1993. It focuses on the social function of the media in the sense of journalistic communication. The authors also address the problems of gender stereotypes presented through social networks and advertising in all kinds of media in Slovakia and abroad. This book also explores the question of forming a theoretical basis for the creation of mass media communication (print media, film, photography, literature, works in marketing communication, books). This book does not elaborate on all problems of the mass media in the Slovak Republic, but it attempts to examine the key issues.

Inhaltsverzeichnis

Gender stereotypization - Artistic communication - Journalistic genres - Literary criticism -Analytical journalism - Social networks - Functions and advertising in media - Magazine Romboid - Creation of mass media communication - Media issues - Print media - Art - Literature - Marketing communication


Portrait

Veronika Cillingová, PhD, is an assistant professor in the Department of Journalism at the Constantine the Philosopher University in Nitra. Her academic interests focus on language of journalism and journalistic genres.
Eva Bútorová, PhD, is an assistant professor in the Department of Journalism at the Constantine the Philosopher University in Nitra. She conducts research on gender stereotyping and gender equality in media and advertising.
DaSa Nováciková, PhD, is an assistant professor in the Department of Journalism at the Constantine the Philosopher University in Nitra. Her academic interests focus on journalistic genres and literary criticism.
Jitka Roznová, Ph.D, is an assistant professor in the Department of Journalism at the Constantine the Philosopher University in Nitra. Her research interests include art in media communication and advertising.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Media - Migration - Politics
Buch (gebunden)
von Lucia Spálová, P…
The Presidential Campaign in the Republic of Korea in 2017
Buch (gebunden)
von Julia Trzcinska
Pirate Waves
Buch (gebunden)
von Urszula Doliwa
A MediaEgo in the MediaPolis. Towards a New Paradigm of Political Communication
Buch (gebunden)
von Agnieszka Waleck…
Populist Political Communication across Europe: Contexts and Contents
Buch (gebunden)
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Sicher & bequem bezahlen:
Bleiben Sie in Kontakt:
Hugendubel App
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

3 Durch Öffnen der Leseprobe willigen Sie ein, dass Daten an den Anbieter der Leseprobe übermittelt werden.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

11 Ihr Gutschein KALENDER2022 gilt bis einschließlich 31.01.2022. Sie können den Gutschein ausschließlich online einlösen unter www.hugendubel.de. Keine Bestellung zur Abholung mit Zahlung in der Filiale möglich. Der Gutschein ist nur gültig für Kalender, die nicht der gesetzlichen Preisbindung unterliegen. Der Gutschein ist nicht mit anderen Gutscheinen und Geschenkkarten kombinierbar. Eine Barauszahlung ist nicht möglich. Ein Weiterverkauf und der Handel des Gutscheincodes sind nicht gestattet.

12 Bestellungen ins Ausland und der DHL-Paketversand sind von der portofreien Lieferung ausgeschlossen. Gültig bis 30.06.2022.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.

*** Gilt für Versandbestellungen nach Hause.