Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
15% Rabatt11 auf ausgewählte eReader & tolino Zubehör mit dem Code TOLINO15
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Viral Marketing within Social Networking Sites: The creation of an effective Viral Marketing Campaign | Sven Wilde
Weitere Ansicht: Viral Marketing within Social Networking Sites: The creation of an effective Viral Marketing Campaign | Sven Wilde
Produktbild: Viral Marketing within Social Networking Sites: The creation of an effective Viral Marketing Campaign | Sven Wilde

Viral Marketing within Social Networking Sites: The creation of an effective Viral Marketing Campaign

The creation of an effective Viral Marketing Campaign

(0 Bewertungen)15
450 Lesepunkte
Buch (kartoniert)
Buch (kartoniert)
44,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Mi, 03.09. - Sa, 06.09.
Versand in 5 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on this, different definitions were analysed to set up a practical definition for this study. Thereafter, possible targets of Viral Marketing are illustrated, followed by necessary elements of Viral Marketing campaigns and finally by an approach to measure the effectiveness. By means of an online questionnaire, a survey was conducted to collect empirical data. These data provide information about Viral Marketing within social networking sites and detect useful information for the practical use of Viral Marketing. The results of the analysis show the accelerating influence of social networking sites and other factors regarding the effectiveness of Viral Marketing. In addition, specific characteristics which make Viral Marketing messages appealing as well as the preferred types of Viral Marketing messages are illustrated. They help to understand how to create and design an effective Viral Marketing Campaign.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
26. Juni 2013
Sprache
englisch
Untertitel
The creation of an effective Viral Marketing Campaign. w. 11 figs. Sprache: Englisch.
Seitenanzahl
100
Autor/Autorin
Sven Wilde
Illustrationen
w. 11 figs.
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Abbildungen
w. 11 figs.
Gewicht
173 g
Größe (L/B/H)
220/155/7 mm
ISBN
9783842899223

Portrait

Sven Wilde

Sven Wilde wurde 1985 in Villingen-Schwenningen geboren. Sein Studium zum Wirtschaftsingenieur mit der Fachrichtung " Internationales Marketing & Technischer Vertrieb" an der DHBW Stuttgart/Horb am Neckar schloss er 2009 mit dem akademischen Grad des Bachelor of Engineering ab. Anschließ end vertiefte der Autor seine wirtschaftswissenschaftlichen Kenntnisse im Rahmen des Masterstudiengangs " Management & Mä rkte" an der Universitä t Siegen und schloss sein Studium 2012 erfolgreich mit dem akademischen Grad des Master of Science ab.

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Viral Marketing within Social Networking Sites: The creation of an effective Viral Marketing Campaign" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Sven Wilde: Viral Marketing within Social Networking Sites: The creation of an effective Viral Marketing Campaign bei hugendubel.de. Online bestellen oder in der Filiale abholen.