Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: The Human Footprint | Anthony N. Penna
Produktbild: The Human Footprint | Anthony N. Penna

The Human Footprint

A Global Environmental History

(0 Bewertungen)15
380 Lesepunkte
eBook epub
37,99 €inkl. Mwst.
Sofort lieferbar (Download)
Empfehlen
The Human Footprint: A Global Environmental History, Second Edition, presents a multidisciplinary global history of Earth from its origins to the present day.

* Provides a comprehensive, global, multidisciplinary history of the planet from its earliest origins to the present era

* Draws on the most recent research in geology, climatology, evolutionary biology, archaeology, anthropology, history, demography and the social and physical sciences

* Features the latest research findings on planetary history, human evolution, the green agricultural revolution, climate change, global warming and the nature of world/human history interdependencies

* Offers in-depth analyses of topics relating to human evolution, agriculture, population growth, urbanization, manufacturing, consumption, industrialization, and fossil fuel dependency.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
15. Oktober 2014
Sprache
englisch
Seitenanzahl
384
Dateigröße
14,58 MB
Autor/Autorin
Anthony N. Penna
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Adobe-DRM-Kopierschutz
Produktart
EBOOK
Dateiformat
EPUB
ISBN
9781118912430

Portrait

Anthony N. Penna

Anthony N. Penna is Professor Emeritus of History,

Northeastern University. His books include Nature's

Bounty: Historical and Modern Environmental Perspectives

(1999), Remaking Boston: An Environmental History of the City

and Its Surroundings (co-editor, 2009), and Natural

Disasters in a Global Environment (co-author; Wiley, 2013).

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "The Human Footprint" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.