Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in über 100 Filialen
Unser Herbst-Deal: 15% Rabatt12 auf Spielwaren, English Books & mehr mit dem Code HERBST15
Jetzt einlösen
mehr erfahren
Produktbild: Customer Insight in Tourism
Produktbild: Customer Insight in Tourism

Customer Insight in Tourism

Segments, Profiles and Personas

(0 Bewertungen)15
565 Lesepunkte
eBook pdf
eBook pdf
Sparen Sie zusätzlich 15%12 auf diesen Artikel mit dem Gutscheincode: HERBST15
56,49 €inkl. Mwst.
Download vorbestellbar
Empfehlen

Customer Insight in Tourism: Segments, Profiles and Personas offers important insight into the phenomenon of new travellers and contemporary tools and techniques that help better recognize tourists and their changing needs. Using cutting-edge research, it explores contemporary customer trends and segmentation in tourism such as digitalization, authenticity in a virtual context and ecological awareness; it also offers practical strategies of how tourism marketers and man>agers can build more satisfying experiences adapted to the modern recipient of tourism services. This is essential reading for students, researchers and academics of Tourism as well as those of Hospitality, Marketing, International Business and Consumer Behaviour.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
27. November 2025
Sprache
englisch
Seitenanzahl
246
Dateigröße
113,13 MB
Herausgegeben von
Adrian Lubowiecki-Vikuk, Izabela Michalska-Dudek
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Adobe-DRM-Kopierschutz
Produktart
EBOOK
Dateiformat
PDF
ISBN
9781040745038

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Customer Insight in Tourism" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Customer Insight in Tourism bei hugendubel.de