Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Zero | Ignacio de Loyola Branddao
Weitere Ansicht: Zero | Ignacio de Loyola Branddao
Produktbild: Zero | Ignacio de Loyola Branddao
(0 Bewertungen)15
170 Lesepunkte
Taschenbuch
Taschenbuch
16,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Fr, 10.10. - Mi, 15.10.
Versand in 3 Wochen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Against a backdrop of political corruption Jose lives an ordinary life, working a dead-end job catching mice in a dingy movie theater. Everything changes when he meets his wife Rosa thanks to the help of the Happy Heart Marriage Agency. They seem to have an understanding: Jose isn't bothered by Rosa's dishonesty, extra weight, and fantastically promiscuous past; Rosa isn't too put off by Jose's clubbed foot, periodic blackouts, or lack of direction--she just wants a house. Pragmatic, Jose sets out to get the money necessary to make that possible. And in doing so, he manages to become a robber, sniper, and political subversive wanted by the government. Deploying fast-paced, short chapters in a number of styles, Brandao deftly presents an array of engaging characters and conflicts, vividly depicting the absurdity of a repressive political regime with exceptional daring and humor.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
01. Dezember 2003
Sprache
englisch
Seitenanzahl
305
Autor/Autorin
Ignacio de Loyola Branddao
Übersetzung
Ellen Watson
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Gewicht
417 g
Größe (L/B/H)
215/141/25 mm
ISBN
9781564783318

Portrait

Ignacio de Loyola Branddao

Ignacio de Loyola Brandao is a Brazilian born writer perhaps best known as the science fiction author of the dystopian novel Zero, the story of Brazil in the 1960s under a totalitarian regime. In his career he has won the Pr?mio Jabuti.

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Zero" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.