Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Organic Food Guide | Steve Meyerowitz
Produktbild: Organic Food Guide | Steve Meyerowitz

Organic Food Guide

How to Shop Smarter and Eat Healthier

(0 Bewertungen)15
110 Lesepunkte
Taschenbuch
Taschenbuch
10,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Mi, 15.10. - Di, 21.10.
Versand in 3-4 Wochen
Versandkostenfrei
Empfehlen
Since the U.S. Department of Agriculture put into place the long-awaited National Organic Program, American consumers have finally had a set of nationwide standards for organic foods. But new standards raise new questions. What is organic food? What's the relationship between organic food and food labeled with terms like all-natural, free-range, hormone-free,and locally grown? Are organic, made with organic, and 100% organic foods different?And most importantly, is organic food better for me and my family? This handy guide provides a thorough but nontechnical introduction to organic food. Some topics of special interest include product labeling, health and nutrition, environmental quality, and pricing.

Inhaltsverzeichnis

(1) Introduction (2) What's Organic? Some Other Natural Alternatives (3) Reading the Labels: What Do They Mean? (4) How It All Began: Origins of Organic Agriculture (5)
Organic Foods: Healthier or Not? (6) Nutrition: Are Organic Foods More Nutritious? (7) Taste: Do Organic Foods Taste Better? (8) Price: Real Costs and Value of Organic Foods (9)
How to Get Started Eating Organic (10) Notes (11) Resources: Where to Get More Information (12) Index

Produktdetails

Erscheinungsdatum
01. Juli 2004
Sprache
englisch
Seitenanzahl
96
Autor/Autorin
Steve Meyerowitz
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Gewicht
168 g
Größe (L/B/H)
230/152/7 mm
ISBN
9780762730698

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Organic Food Guide" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.