The Nature of Marketing: Marketing to the Swarm as Well as the Herd als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

The Nature of Marketing: Marketing to the Swarm as Well as the Herd

von C. Brymer
Marketing to the Swarm as well as the Herd. Auflage 2009. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
The Nature of Marketing describes the power of social and consumer networking, and demonstrates the tangible benefits of building brand experiences that leverage this phenomena. In order to build sustainable desire and create demand, brands must be a … weiterlesen
Dieser Artikel ist auch verfügbar als:
Buch (gebunden)

47,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von ein bis zwei Wochen
The Nature of Marketing: Marketing to the Swarm as Well as the Herd als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: The Nature of Marketing: Marketing to the Swarm as Well as the Herd
Autor/en: C. Brymer

ISBN: 0230203361
EAN: 9780230203365
Marketing to the Swarm as well as the Herd.
Auflage 2009.
Sprache: Englisch.
SPRINGER NATURE

1. November 2008 - gebunden - 205 Seiten

Beschreibung

The Nature of Marketing describes the power of social and consumer networking, and demonstrates the tangible benefits of building brand experiences that leverage this phenomena. In order to build sustainable desire and create demand, brands must be able to exert influence among these new kinds of community.

Inhaltsverzeichnis

Introduction The Power of One and the Power of Many The Anatomy of the Digital Community Welcome to the Age of Reference, Not Deference Why Speed is the New Big The First Law of Engaging a Community: Conviction The Second Law of Engaging a Community: Collaboration The Third Law of Engaging a Community: Creativity Attracting the Swarm The Cheif Community Officer: A New Agent for your Brand A Blueprint for a Consumer-Driven Society

Portrait

CHUCK BRYMER is President and CEO of DDB Worldwide, one of the largest and most awarded advertising and marketing agencies in the world. Formerly the head of Interbrand Group, Brymer is one of the foremost experts on brands and marketing and has worked for many of the world's most well-known and successful companies.   DDB operates offices in nearly 100 countries and is recognized for creating some of the world's most celebrated campaigns.

Pressestimmen

'Marketing has always been about listening to the customer. Chuck Brymer shows the importance social networks play in customers listening to each other as well' Don Knauss, Chairman& CEO, The Clorox Company

'The rise of social networks is creating new opportunities for marketers. Chuck Brymer brings fresh perspective to navigate this area most effectively' Andrea Ragnetti, CEO, Philips Consumer Lifestyle

'We are in a new world with new rules for marketing. Chuck Brymer understands this and his book demonstrates how to use social marketing as a competitive advantage for success' Mary Dillon, Global Chief Marketing Officer, McDonald's Corporation

'Social media is radically changing the way brands are developed and nurtured. There are big opportunities and big risks in this space. Chuck provides important navigation on the journey' Brian Perkins, Corporate Vice President, Johnson& Johnson

'The Nature of Marketing is brilliant! Chuck Brymer's swarm theory will influence marketing strategy for generations by challenging marketers to recognize homogenous social communities and the individual needs within those communities' Bob Liodice, President& CEO, Association of National Advertisers (ANA)

'In The Nature of Marketing, Chuck Brymer captures the changing nature of the digital era consumer, and how social and behavioural traits have evolved in response to the growing resources of the information age.' - George Nguyen, Admap
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Sicher & bequem bezahlen:
Bleiben Sie in Kontakt:
Hugendubel App
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

10 Ihr Gutschein TONIE10 gilt bis einschließlich 30.11.2020. Sie können den Gutschein ausschließlich online einlösen unter www.hugendubel.de. Keine Bestellung zur Abholung in der Buchhandlung möglich. Der Gutschein gilt nur auf Tonie-Figuren, Tonie-Transporter, Wandregale und Lauscher und nur solange der Vorrat reicht. Der Gutschein ist nicht mit anderen Gutscheinen und Geschenkkarten kombinierbar. Eine Barauszahlung ist nicht möglich. Ein Weiterverkauf und der Handel des Gutscheincodes sind nicht gestattet.

11 Bestellungen ins Ausland und der DHL-Paketversand sind von der kostenfreien Lieferung ausgeschlossen.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.

*** Gilt für Bestellungen auf Hugendubel.de. Von dem verlängerten Rückgaberecht ausgeschlossen sind eBooks, Hörbuch Downloads, tolino select, das Leseglück-Abo, die eKidz.eu Apps sowie phase6 Apps. Das gesetzliche Widerrufsrecht bleibt hiervon unberührt.