Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
NEU: Das Hugendubel Hörbuch Abo - jederzeit, überall, für nur 7,95 € monatlich!
Jetzt entdecken
mehr erfahren
Produktbild: Pattern Recognition
Weitere Ansicht: Pattern Recognition
Produktbild: Pattern Recognition

Pattern Recognition

6th Chinese Conference, CCPR 2014, Changsha, China, November 17-19, 2014. Proceedings, Part I

(0 Bewertungen)15
535 Lesepunkte
Buch (kartoniert)
Buch (kartoniert)
53,49 €inkl. Mwst.
Zustellung: Di, 23.09. - Do, 25.09.
Versand in 2 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
The two-volume set CCIS 483 and CCIS 484 constitutes the refereed proceedings of the 6th Chinese Conference on Pattern Recognition, CCPR 2014, held in Changsha, China, in November 2014. The 112 revised full papers presented in two volumes were carefully reviewed and selected from 225 submissions. The papers are organized in topical sections on fundamentals of pattern recognition; feature extraction and classification; computer vision; image processing and analysis; video processing and analysis; biometric and action recognition; biomedical image analysis; document and speech analysis; pattern recognition applications.

Inhaltsverzeichnis

Fundamentals of pattern recognition. - Feature extraction and classification. - Computer vision. - Image processing and analysis. - Video processing and analysis. - Biometric and action recognition. - Biomedical image analysis. - Document and speech analysis. - Pattern recognition applications.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
20. November 2014
Sprache
englisch
Seitenanzahl
500
Reihe
Communications in Computer and Information Science
Herausgegeben von
Shutao Li, Chenglin Liu, Yaonan Wang
Illustrationen
XXII, 478 p. 203 illus.
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Abbildungen
XXII, 478 p. 203 illus.
Gewicht
750 g
Größe (L/B/H)
235/155/27 mm
ISBN
9783662456453

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Pattern Recognition" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.