Agenda-setting and political campaigning in referendums als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

Agenda-setting and political campaigning in referendums

Paperback. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
The aim of this study is to provide a comparative analysis by exploring the dynamics amongst political campaigners and news media in the agenda-setting process in the referendum that was proposed by the United Nations General Secretary Kofi Annan to … weiterlesen
Buch (gebunden)

82,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Sofort lieferbar
Agenda-setting and political campaigning in referendums als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: Agenda-setting and political campaigning in referendums
Autor/en: Unvan Atas

ISBN: 3659501131
EAN: 9783659501135
Paperback.
Sprache: Englisch.
LAP Lambert Academic Publishing

2014 - kartoniert - 304 Seiten

Beschreibung

The aim of this study is to provide a comparative analysis by exploring the dynamics amongst political campaigners and news media in the agenda-setting process in the referendum that was proposed by the United Nations General Secretary Kofi Annan to reunify the island after 50 years of division. In this study, the dynamics between the political campaigners, politicians and the news media over the agenda-setting process have been explored and also further investigation of to what extent cultural and political factors influenced the political campaign design and the agenda-setting power of the political actors. Additionally, the influence of media systems - in particular print media in Cyprus on the agenda-setting process has been examined. So, this study not only contributes to the comparative studies, where there is a dearth of research scope, but it also contributes particularly to the literature of agenda-setting research within the context of referendum elections, an area in which scholarly research is also neglected. Perhaps, most importantly, this study will also create a body of knowledge for likely future referendum studies in Cyprus, particularly on reunification.

Portrait

Unvan Atas holds a PhD in Journalism and Communications (University of Westminster, UK). He is a Senior Lecturer in Marketing Communications at the University of Westminster Business School. He has taught at North Cyprus and also various other UK universities as visiting lecturers. His filed of interest is in marketing communications and politics.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.