Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
10% Rabatt10 auf Toniebox 1, Figuren & Zubehör mit dem Gutscheincode: TONIE10
Jetzt einlösen
mehr erfahren
Produktbild: Information and Communication Technologies in Tourism 2014
Weitere Ansicht: Information and Communication Technologies in Tourism 2014
Produktbild: Information and Communication Technologies in Tourism 2014

Information and Communication Technologies in Tourism 2014

Proceedings of the International Conference in Dublin, Ireland, January 21-24, 2014

(0 Bewertungen)15
2140 Lesepunkte
Buch (kartoniert)
Buch (kartoniert)
213,99 €inkl. Mwst.
Zustellung: Mo, 22.09. - Do, 25.09.
Versand in 5 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
The papers presented in this volume advance the state-of-the-art research on social media and Web 2. 0, electronic tourism marketing, website development and evaluation, search engine marketing and optimization, IT adoption and diffusion, virtual travel communities, mobile technologies, management information systems in tourism, eLearning, recommender systems for tourism businesses and destinations and electronic distribution for hospitality and travel products. This book covers the most significant topics contributed by prominent scholars from around the world and is suitable for both academics and practitioners who are interested in the latest developments in e-Tourism.

Inhaltsverzeichnis

Mobile Technologies and Context-Aware Systems. - Social Media Marketing Strategies. - Emotion and Sentiment Analyses. - Social Network and Interaction. - Online Reviews. - ICT and Travellers' Behaviour. - Gaming, Gamification and Smart Tourism. - Website Evaluation. - ICT Adoption. - eLearning. - Distribution and Decision Support Systems.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
21. Januar 2014
Sprache
englisch
Auflage
2013
Seitenanzahl
928
Herausgegeben von
Iis Tussyadiah, Zheng Xiang
Illustrationen
XVII, 907 p. 116 illus.
Produktart
kartoniert
Abbildungen
XVII, 907 p. 116 illus.
Gewicht
1544 g
Größe (L/B/H)
235/155/47 mm
ISBN
9783319039725

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Information and Communication Technologies in Tourism 2014" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Information and Communication Technologies in Tourism 2014 bei hugendubel.de. Online bestellen oder in der Filiale abholen.