Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
10% Rabatt10 auf Toniebox 1, Figuren & Zubehör mit dem Gutscheincode: TONIE10
Jetzt einlösen
mehr erfahren
Produktbild: Market Entry Strategies for Russia | Martin Schorsch
Produktbild: Market Entry Strategies for Russia | Martin Schorsch

Market Entry Strategies for Russia

A comprehensive survey based on expert interviews

(0 Bewertungen)15
380 Lesepunkte
Buch (kartoniert)
Buch (kartoniert)
38,00 €inkl. Mwst.
Zustellung: Fr, 19.09. - Di, 23.09.
Versand in 5 Tagen
Versandkostenfrei
Empfehlen
In a time when everyone talks about Russia as an emerging market with huge possibilities, many German companies tried to enter. What have been their experiences? Which was their strategy to enter the market? Did they succeed? The present study is primarily based on first hand accounts. After a comprehensive overview on the economical, legal and social framework in Russia, the author summarizes the result of 23 extensive interview with decision makers from German companies.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
14. Januar 2009
Sprache
englisch
Seitenanzahl
112
Autor/Autorin
Martin Schorsch
Verlag/Hersteller
Produktart
kartoniert
Gewicht
287 g
Größe (L/B/H)
270/190/8 mm
ISBN
9783836664691

Portrait

Martin Schorsch

Martin Schorsch, born 1967 in Münster, studied history, political sciences and Slavonic studies in Kiel and Berlin and subsequently added an MBA degree. He worked in the fields of Marketing, Human Resource and General Management for Russian companies and German Companies operating on the Russian Market. He is currently working as CFO for a German company in Kiyv (Ukraine).

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Market Entry Strategies for Russia" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.