Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
Ihr Gutschein zum Schulstart: 15% Rabatt11 auf Kalender & Schreibwaren mit dem Code DATUM15
Jetzt einlösen
mehr erfahren
Produktbild: Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences
Produktbild: Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences

Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences

New Australian Perspectives

(0 Bewertungen)15
193 Lesepunkte
eBook epub
eBook epub
19,28 €inkl. Mwst.
Sofort lieferbar (Download)
Empfehlen
This timely book investigates the fascinating landscape of media-driven politics through the prisms of 'public opinion', political campaigning, and audiences.

From Indigenous voting rights and climate change to talkback radio and right-wing populism, Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences showcases new research in political science, history and media studies. Contributors scrutinise the relationship between polls, party policy and voting behaviour, and evaluate the roles of oratory and the media in electioneering and political communication across Australia, Britain and the United States.

The eight chapters are based on papers delivered at a symposium to honour Murray Goot FASSA, Emeritus Professor of Politics and International Relations, on his retirement from Macquarie University.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
30. Januar 2017
Sprache
englisch
Seitenanzahl
262
Dateigröße
3,61 MB
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Adobe-DRM-Kopierschutz
Family Sharing
Ja
Produktart
EBOOK
Dateiformat
EPUB
ISBN
9780522869613

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.

Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences bei hugendubel.de